کد خبر: 87150 - تاریخ: شنبه، 22 آگوست 2015 - 11:07

الهام چرخنده:

درایت رهبری جغرافیای زندگی ما را به امن ترین کشور منطقه بدل کرده

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در مورد، نفوذ آمریکا به کشورم؛ حرفی ندارم چرا که رهبر ما به قدری با درایت عمل می کنند که بی شک اجازه نفوذی را باقی نخواهند گذاشت.

به گزارش خوبان به نقل از راه دانا: رهبر معظم انقلاب با اشاره به تلاش واشنگتن برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای فرمودند “به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است این جا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست.” در همین راستا الهام چرخنده؛ بازیگر و مجری توانمند کشور موضع خود را در مورد بیانات رهبر اعلام کرد.

 

الهام چرخنده

 

چرخنده در رابطه با امکان نفوذ فرهنگی آمریکا عنوان کرد: به طور کل، علاقه ای به وارد شدن در مسائل سیاسی را ندارم و ترجیح می دهم به صورت کلان وارد سیاست نشوم اما این را بدانید که من مرید علی ابن ابی طالب و رهبر کشورم هستم؛ اقتدا به این دو عزیز دستور دین است و یک فرد دین دار باید صحبت های ایشان را پذیرا باشد. در مورد، نفوذ آمریکا به کشورم؛ حرفی ندارم چرا که رهبر ما به قدری با درایت عمل می کنند که بی شک اجازه نفوذی را باقی نخواهند گذاشت.

چرخنده هم چنین گفت: اگر به سخنان رهبری ریز شوید و علاقه مند باشید تا نور الهی به سمتتان سر ریز شود بی شک چشم بسته به صحبت های ایشان اتکا کرده؛ هر چند من باز هم می گویم که وابسته به هیچ جناح سیاسی و رسته ای نیستم اما با گوش دل سخنان رهبرم را می پذیرم. کسی که با درایت خود جغرافیای زندگی ما را به امن ترین کشور منطقه بدل کرده؛ همین الآن نگاهی به کشور های اطراف داشته باشید که چه بلبشو ای بر پا است. چطور می توان به خود اجازه داد که چشم بسته به این شخص اقتدا نکرد؟ و بیانات اش را در هر زمینه ای سر لوحه قرار نداد؟

چرخنده در پایان اظهار داشت: من و همه ایرانی ها عاشق ائمه اطهار و امام حسین هستیم؛ حتی ارمنی های عاشق حسین بسیار داریم و بی شک عرق و اعتقاد به ائمه اطهار و ولایت چاره ساز چالش ها خواهد بود.

انتهای پیام/20

اخبار مرتبط:

الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد+ عکس

فیلم/ چادری شدن دختر دانشجو در حضور الهام چرخنده

عکس/ واکنش الهام‌چرخنده به تخریب‌ها‌

حمله به خودروی بازیگری که به رهبر معظم انقلاب تبریک فرستاد +فیلم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads