کد خبر: 87003 - تاریخ: چهارشنبه، 19 آگوست 2015 - 15:22

فرمانده سپاه قدس گیلان:

وقتی سردار علیزاده را می بینم خجالت می کشم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه چشم و امید رهبری (حفظه الله) به بسیجی هاست، گفت: بسیجی ها بدون اینکه پولی دریافت کنند در حال کار کردن و خدمت رسانی به نظام اسلامی هستند.

به گزارش خوبان به نقل از درسیاهکل، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جمع بسیجیان سیاهکل اظهار داشت: ما پاسداران می بایست آنچنان کار کنیم تا شرمنده بسیجی ها نشویم.

سردار عبدالله پور

وی با بیان اینکه چشم و امید امام خامنه ای (حفظه الله) به بسیجی هاست، گفت: بسیجی ها بدون اینکه پولی دریافت کنند در حال کار کردن و خدمت رسانی به نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد: من وقتیکه سردار نظرعلی علیزاده را می بینم خجالت می کشم.

سردار عبدالله پور افزود: با اینکه من از ساعت شش صبح تا دوازده شب کار می کنم، اما گاهی اوقات علیزاده از من نیز بیشتر کار می کند و این در صورتی است که وی بازنشست شده اما همچنان احساس تکلیف می کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: ما نباید چشممان فقط به دنبال دولت باشد تا دولت برای ما کار فراهم کند. بلکه می بایست آستینها را بالا زده و کمک حال دولت باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: بسیاری از خانه های استان گیلان به ویژه خانه های روستایی دارای زمین هستند و می توان در آنها درخت و یا محصولات دیگر کاشت و با این کار علاوه بر تأمین درآمد برای خانواده و ایجاد اشتغال، موجب رونق اقتصاد کشور نیز بشویم.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: دفتر کار من در تمامی روزها از ساعت ۱۲ به روی مراجعه کنندگان باز است و در روزهای چهارشنبه نیز از ساعت ۱۰ صبح در خدمت مراجعه کنندگان هستم.

انتهای پیام/316


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. نیما
     | 2015/08/19 - 23:30
    پاسخ
    +3
    0

    دقیقا آقا مهدی ولی از ایشان بعید بود امیدواریم اینگونه سخنان از بزرگانی چون ایشان شنیده نشود لزومی ندارد که سرداری چون ایشان ساعات کاری خود را رسانه ای کند ،زحمت اصلی را شهدا جانبازان ،اسرا در هشت سال دفاع مقدس و خانواده هایشان کشیدند.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads