کد خبر: 86994 - تاریخ: چهارشنبه، 19 آگوست 2015 - 15:05

کاپیتان چند شغله تیم ملی فوتسال؟!

در حالی که عده ای برای گذران زندگی حتی فاقد یک شغل فصلی و موقت هستند عده ای به صورت همزمان دارای چندین شغل هستند.

به گزارش خوبان به نقل از لاهیجان، وحید حاج سعیدی نوشت : امروزه در حالی که بسیاری از جوانان جویای کار و دارای مدارک تحصیلی عالی از یافتن شغل نا امید شده اند عده ای به سبب داشتن شهرت و از قبل شهرت و رانت های ورزشی صاحب چندین شغل هستند که به نوعی اجحاف در حق سایرین و تضیع حقوق عمومی جامعه محسوب می شود. چه بسیارند جوانانی که به سبب نداشتن شغل از ازدواج محروم شده اند و تجرد قطعی را برگزیده اند و هستند افرادی که با وجود داشتن نامزد و حتی خواندن صیغه عقد به دلیل نداشتن منبع درآمد و شغل ثابت زمینه برای ازدواج آنان فراهم نیست.

 

کاپیتان تیم ملی فوتسال

 

اما در سوی دیگر افرادی با در اختیار گرفتن چندین شغل مانع از جذب سایر جوانان به بازار کار و سر و سامان گرفتن ایشان هستند. سایت گلستان ما دیروز در گزارشی از مافیای مشاغل در استان گلستان و از چند شغله بودن «محمد رضا تخشا» کاپیتان بندرگزی تیم فوتسال معلولین جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

در کارنامه این فوتبالیست ۳۱ ساله گلستانی که ۱۱ سال کاپیتان تیم ملی فوتسال می باشد، چندین عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی نیز دیده می شود. او با تیم ملی حتی در مسابقات جام جهانی معلولان در ایتالیا به مقام قهرمانی دست یافته است.

اما کسب این همه عنوان دلیل نمی شود که ایشان قوانین جاری  مملکت را زیر پا گذاشته و به صورت همزمان تصدی چندین پست را عهده دار شود. گفتنی است ایشان در حال حاضر در کریدور بین المللی مازندران – خراسان در کنار جاده انجیر می فروشد! البته ایشان در ادامه سخنان خود تصریح کرد:« شغل اصلی بنده خرید ضایعات آهن است که با توجه به فصل کار، ماهی فروشی و انجیر فروشی، تمشک چینی و …  هم می کنم! یک صندوق حمایت از قهرمانان ملی هم هست که هر چند سال یکبار یک مبلغ ناچیزی هم به ما می دهند.»

ملاحظه فرمودید.

حقیقتاً دست مملی… در حالی که عده ای برای گذران زندگی حتی فاقد یک شغل فصلی و موقت هستند عده ای به صورت همزمان دارای چندین شغل هستند.

هر چند کمیسیون اصل نود مجلس در حال پیگیری فساد در فوتبال است ولی جا دارد بعد از حل مشکل فساد در فوتبال به معضل چند شغله بودن برخی از فوتبالیست ها نیز بپردازد! شایان ذکر است با وجود اینکه جراید در افشاگری های موارد این چنینی سعی و تلاش وافر دارند اما چه کنند که گاهی اوقات پرداختن به مسائل کلان و مهم فوتبال نظیر سوراخ شدن رادیات ماشین آقای دائی، رنگ شال آقای عبدااله ویسی، بچه دار آقای خسرو حیدری، دزد زدن ماشین آقای فردوسی پور و … باعث می شود تا این موارد از قلم بیفتند و عده ای در سایه و به صورت زیر پوستی به کسب درآمد های هنگفت و میلیاردی بپردازند!

انتهای پیام/412


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads