کد خبر: 86856 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 آگوست 2015 - 13:54

صبح امروز و با حضور فرماندار رشت؛

بخشدار جدید خمام معارفه شد+ گزارش تصویری 1

مراسم تودیع حسین ذاکر استقامتی و معارفه علیرضا مسچیان به عنوان بخشدار جدید خمام، صبح امروز در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خمام صبح امروز و با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار رشت در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین، مردم خمام و خانواده معزز شهدا همراه بود ضمن تقدیر از زحمات حسین ذاکر استقامتی، علیرضا مسچیان  به عنوان بخشدار جدید خمام معرفی شد.

در بخشی از مراسم علیرضا مسچیان بخشدار جدید خمام طی سخنانی با درود به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران امروزه در جهان مقتدر عمل می کند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید گفت: در مقیاس خیلی بزرگتر، پیامبران هیچکدام یکدیگر را نفی نکردند و در ادامه رسالت شان همدیگر را تکمیل نمودند.

مسچیان با بیان این که طول دوستی من با آقای استقامتی زیاد نیست اما عرض این دوستی خیلی زیاد است گفت: این را بر من افتخار بدانید.

وی ادامه داد: آقای استقامتی زحمت کشیدند، تلاش کردند و باید این تلاش توسط ادامه دهندگان این مسیر مشکور باشد. این انتظار همچنان نسبت به عزیزان محترم شورای شهر، دهیاران مختلف ،روسای ادارات هست که همچنان که نسبت به خدمت رسانی به مردم بخش خمام در تلاش بودید، با همت و تلاشی بیشتر در سالی که مزین به سال هم دلی و هم زبانی شده، آن را ادامه دهید.

بخشدار جدید خمام با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر ایجاد آرامش در کشور گفت: همه ما باید تلاشمان را در جهت ایجاد و حفظ این آرامش در میان مردم داشته باشیم. انسان هایی که با آرامش هستند بیشتر خدمت و تلاش می کنند و بیشتر رضای خدا را در نظر دارند.

وی افزود: انسان هایی که تکه هایی از روح خود را برای آرامش مردم تقدیم می کنند بیشتر از همه به خدا شبیه هستند.

مسچیان در ادامه ضمن معرفی خود گفت: من علیرضا مسچیان جورشری هستم. اهل لشت نشاء، فرزند شهید حاج مرتضی مسچیان جورشری. خادم خاندان معزز شهدا که امیدوارم پدر و مادران عزیز شهدایی که در این بخش و همه اقصی نقاط این کشور هستند این فرزند خودشان را به اهلیت بپذیرند و امیدوارم در سایه سار استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون شهدای گرانقدری که این درخت تنومند را آبیاری کردند همواره سرافراز، موفق و پیروز باشند.

حسین ذاکر استقامتی پس از ۹۰۹ روز فعالیت سکان هدایت بخشداری خمام را به علیرضا مسچیان سپرد.

گفتنی است؛ علیرضا مسچیان کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی و دانشجوی دکتری رشته مدیریت دولتی است. وی که از سال ۱۳۷۹ به استخدام وزارت کشور درآمده سابقه ۱۲ سال فعالیت در بخشداری خشکبیجار را دارد،

پیش از این مسچیان در سمت شهردار لشت نشاء مشغول فعالیت بود. 

حسین ذاکر استقامتی نیز که از یکم اسفند ماه ۹۱ بخشدار خمام بوده، ظاهرا از این پس در ستاد استانداری خواهد بود.

از حاشیه های این مراسم می توان به عدم حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام اشاره نمود.

از نکات جالب توجه هدیه گرفتن فرماندار رشت و معاونش از استقامتی بود، بخشدار سابق خمام تابلو مزین با اسماء الهی را به سید عیسی مهدوی هدیه داد.

 

 

تودیع و معارفه بخشدار خمام تودیع و معارفه بخشدار خمام1 تودیع و معارفه بخشدار خمام2تودیع و معارفه بخشدار خمام3تودیع و معارفه بخشدار خمام4تودیع و معارفه بخشدار خمام5تودیع و معارفه بخشدار خمام6تودیع و معارفه بخشدار خمام7تودیع و معارفه بخشدار خمام8تودیع و معارفه بخشدار خمام9تودیع و معارفه بخشدار خمام10تودیع و معارفه بخشدار خمام11تودیع و معارفه بخشدار خمام12تودیع و معارفه بخشدار خمام13تودیع و معارفه بخشدار خمام15تودیع و معارفه بخشدار خمام16تودیع و معارفه بخشدار خمام17تودیع و معارفه بخشدار خمام18تودیع و معارفه بخشدار خمام19تودیع و معارفه بخشدار خمام21 تودیع و معارفه بخشدار خمام22 تودیع و معارفه بخشدار خمام23 تودیع و معارفه بخشدار خمام24

انتهای پیام/75

 

 

اخبار مرتبط:

گزارش تصویری ۲/ تودیع و معارفه بخشدار جدید خمام

علیرضا مسچیان بخشدار خمام شد+ سوابق

حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام شد/ گزارش تصویری


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۷

  1. حامد
     | 2015/08/18 - 14:36
    پاسخ
    +8
    -5

    نیاز ضروری در این تغییر از خیلی وقت پیش احساس می شد.باز خدا رو شکر، جلوی ضرر و هر موقع گرفته بشه سوده

  2. ناشناس
     | 2015/08/18 - 23:53
    پاسخ
    +4
    -2

    به آقای استقامتی خداقوت میگم و ضمن تبریک به آقای مسچیان امیدوارم در بخشداری خمام بتونن موفق عمل کنن

  3. بنده خدا
     | 2015/08/19 - 09:52
    پاسخ
    +5
    -1

    آقای استقامتی موفق شده بودند که جلوی نفوذ برخی از پدرخوانده ها را در بخشداری بگیرند؛ ولی آن نانجیب ها که مانع هرگونه کار اصلاحی هستند، بیکار ننشستند.

  4. عمّار رهبری
     | 2015/08/19 - 11:20
    پاسخ
    +1
    0

    با تشکر از سایت خوبان خبر، لطفاً در باره حضور کاروان رضوی در خمام بیشتر اطلاع رسانی کنید؛ برخی هنوز از روز و ساعت دقیق آن اطلاع ندارند. باز هم تشکر.

  5. kamali
     | 2015/08/20 - 22:39
    پاسخ

    jaleb adam hozoor khanomast!az nokhbegan daavat be hamkari konid.
    modiriyat ra shaffaf konid; zist mohit ra jeddan dar dastoor kar gharar dahid;joloye fesad ra begirid. vaz kharab ast.bedoon … hozoor o mosharekat … nokhbegan pishraft momken nist;.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads