کد خبر: 8673 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 اکتبر 2012 - 07:00

گزارش اختصاصی خوبان خبر

برگزاری یادواره شهدای خمام با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه

مراسم ششمین یادواره شهدای شهر خمام با حضور سردار سرتیپ حاج علی فدوی ( فرمانده نیروی دریایی سپاه)و جمعی از مسئولین و نیز حضور پرشور مردم متدین خمام در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.


به گزارش اختصاصی خوبان خبر: دوشنبه (91/7/10) مراسم ششمین یادواره شهدای شهر خمام با حضور سردار سرتیپ حاج علی فدوی ( فرمانده نیروی دریایی سپاه)و جمعی از مسئولین و نیز با حضور پرشور مردم متدین خمام توسط ستاد یادواره شهدا و هیئت انصار ثارالله، در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.
مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد جواد عاطفی آغاز گردید،در ادامه سردار فدوی با اشاره به رشادتهای شهدا و ارزش مقام شهادت سخنرانی خود راآغاز نمودند.
ایشان با محکوم نمودن جسارت اخیر صهیونیست ها به پیامبر اسلام (ص) اظهار داشتند، کفار زمانی که مستاصل شده و در شرایط نابودی و پستی خود را گرفتار میبینند دست به اقدامات زبونی زده و چنین جسارتهایی را مرتکب می شوند و به برکت خون شهدا، شیعه به چنان قدرتی دست یافته که باعث کینه شدید دشمنان به این نظام شده است و شهدا مصداق کسانی هستند که وعده خدا را باور کردند و به راستی که وعده خدا حق است و تخلفی در آن وجود ندارد.
ایشان ادامه دادند، این یک قاعده ثابت است که در همه جا به یک نتیجه ختم میشود و نتیجه آن نیز به عهده خداست و خداوند شهادت را نصیب آنهایی میکند که به تکلیفشان عمل می کنند.
سردار فدوی در رابطه با تسلط اطلاعاتی دشمن اظهار داشتند، غرب بویژه آمریکا میزان اطلاعات نداشته آنها بسیار بیشتر از میزانی اطلاعاتی است که از ایران در اختیاردارند و این امر سبب بازدارندگی آنها شده است.
ایشان در ادامه با نقد اقتصاد متکی به نفت تاکید نمودند، این امر برای ایران یک ضعف به حساب می آید که اقتصاد آن متکی به نفت باشد البته این مسئله در نوع خود میتواند فرصت مناسبی نیز باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در انتها با اشاره به نگرانی غرب از ایران اظهار نمودند، یکی از اصلی ترین تجلی های آمریکا قدرت نظامی آن است وازطرفی قدرت نظامی آن هم، دریا پایه است. با توجه به شرایط منطقه ای و قدرت نظامی ایران به ویژه در زمینه دریایی، آمریکا مترصد شرایطی است که بتواند خود را از نگرانی در برابر قدرت نظامی ایران خارج کند و در این راه متوسل به یافتن همپیمانان نظامی در منطقه و جهان شده است.
در انتها نیز، مراسم با مداحی حاج مهدی میر داماد به پایان رسید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. معین
     | 2012/10/3 - 00:04
    پاسخ

    لطفا از کاهای خود سپاه هم مطالبی روی سایت منعکس شود.
    و از طراحی سایت هم زیبا نیست بهتر است جالب تر و جلب توجهه بیشتر شود
    باتشکرا

  2. خمامي
     | 2012/10/15 - 14:27
    پاسخ

    سلام خسته نباشيد
    اين همه جوون اومده يادواره شهدا ولي فقط يه نفر چفيه داره!!!!
    كاش بقيه هم از اين آقا ياد مي گرفتند
    اما در كل اين كار خيلي قشنگي بود ان شا ا… خداوند همه ي شما و ما را با شهيدان محشور كند .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads