کد خبر: 86702 - تاریخ: دوشنبه، 17 آگوست 2015 - 11:15

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گیلان:

داوطلبان آزمون مجلس خبرگان رهبری از 15 مرداد به قم مراجعه کنند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گیلان گفت: داوطلبان حضور در آزمون مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم باید شخصاً یا نماینده آنها با معرفی‌نامه کتبی از 15 تا پایان مرداد ماه جاری به دبیرخانه این مجلس در قم مراجعه کنند.

به گزارش خوبان، احمد قنبریان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شرایط حضور داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: طبق اطلاعیه فقهای شورای نگهبان داوطلبان حضور در آزمون مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم باید به قم مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان باید شخصاً یا نماینده آنها با ارائه معرفی‌نامه کتبی و با در دست داشتن مدارک از 15 تا پایان مرداد ماه جاری به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 14 به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری واقع در قم مراجعه کنند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گیلان درباره مدارک مورد نیاز داوطلبان مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یک‌ برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز است.

به گفته وی، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری باید فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی «حوزوی و کلاسیک» و دو قطعه عکس 3×4 را به همراه داشته باشند.

قنبریان، محل دبیرخانه قم برای مراجعه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را به نشانی قم، خیابان فاطمی «دورشهر»، میدان رسالت‌، ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

انتهای پیام/279


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads