کد خبر: 86425 - تاریخ: پنج‌شنبه، 13 آگوست 2015 - 11:22

فرماندار رشت:

5 کارخانه هفته دولت در رشت افتتاح می شود

مهدوی از بهره‌برداری از پروژه‌های اشتغالزا در رشت خبر داد و افزود: هفته دولت امسال پنج کارخانه در رشت افتتاح می‌شود.

به گزارش خوبان: سیدعیسی مهدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: تردیدی در صداقت خبرنگاران وجود ندارد و توجه ویژه‌ای باید به اصحاب رسانه داشته باشیم.

وی بر استفاده مطلوب از پل ارتباطی خبرنگاران برای پیشبرد امور توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: یکی از پایه‌های توسعه حضور اصحاب سانه در صحنه است و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

مهدوی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای 930 هزار نفر جمعیت است، تصریح کرد: 76 درصد از جمعیت شهرستان مذکور شهری و 24 درصد روستایی است.

فرماندار رشت این شهرستان را یکی از مناطق پایه‌ای گیلان خواند و بیان کرد: اقدام‌هایی که در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … در رشت انجام می‌شود در دیگر مناطق استان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های رشت در بسیاری از ابعاد دارای مشکل است، خاطرنشان کرد: در موضوع‌های راه روستایی، آب و گاز از متوسط کشوری عقب هستیم و در مدت دو سال گذشته تلاش کردیم با هدایت اعتبارات در این راستا تلاش کنیم.

مهدوی از پیشرفت 20 درصدی گازرسانی روستایی در رشت خبر داد و گفت: 88 درصد از روستاهای رشت گازدار هستند.

فرماندار رشت به رشد سه تا پنج درصدی آبرسانی روستایی و شهری در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده امیدواریم در بخش ایجاد زیرساخت‌ها بتوانیم به متوسط کشوری برسیم.

وی با بیان اینکه 320 پروژه عمرانی رشت در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: سال 93 تعداد یک‌هزار و 200 اشتغال در شهرستان رشت ایجاد شده است.

مهدوی از بهره‌برداری از پروژه‌های اشتغالزا در رشت خبر داد و افزود: هفته دولت امسال پنج کارخانه در رشت افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت این شهرستان را شهرنشین توصیف کرد و گفت: ساماندهی فضای شهری از موضوع‌های مهم است که توسط مسئولان پیگیری می‌شود.

وی توسعه شهری را از ظرفیت‌های توسعه‌ای رشت برشمرد و بیان کرد: جاذبه‌های اکوتوریستی، ساحل، جنگل، تالاب و … از ظرفیت‌های توسعه‌ای در شهرستان رشت محسوب می‌شود.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads