کد خبر: 86415 - تاریخ: چهارشنبه، 12 آگوست 2015 - 19:48

عکس هایی جالب از پدر سالار+ اینستاپست

محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت و هنرمند برجسته ایرانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسهایی از گذشته تا امروز را منتشر کرد.

به گزارش خوبان، محمدعلی کشاورز ۲۶ فروردین سال ۱۳۰۹ در اصفهان به دنیا آمد. او فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.  فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۳۹ با حضور در نمایش «ویولن ساز» کره مونا آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در نمایش هایی همچون «آنتیگون»، «آندورا»، «ادیپوس شهریار»، «بازی استریندبرگ»، «دایی وانیا»، «عاشق مترسک»، «لبخند باشکوه آقای گیل» و شماری دیگر به بازیگری حرفه ای در تئاتر بدل شد. در سال ۴۷ به تلویزیون رفت و کارگردانی هنری قسمت هایی از سریال «خانه قمر خانم» را به عهده گرفت.

کشاورز در سریال های تلویزیونی زیادی همچون دایی جان ناپلئون، هزار دستان، سربداران، سلطان و شبان، گرگ ها خاکستری رنگ اند، پدرسالار و… به نقش آفرینی پرداخته است. او برای نخستین بار در سال ۱۳۴۳ با فیلم «شب قوری» ساخته فرخ غفاری بازیگری سینما را نیز تجربه کرد و تاکنون در ۴۷ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.
از جمله کارهای اوست؛ رگبار، خشت و آینه، برزخی ها، کمال الملک، مردی که موش شد، کفش های میرزانوروز، مادر، جست وجو در جزیره، ناصرالدین شاه آکتور سینما، دلشدگان، آقای بخشدار، زیر درختان زیتون، روز واقعه و کمیته مجازات. کشاورز برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد .
محمد علی کشاورز در اینستاگرام نیز فعالیت محدودی دارد و بعضا عکسهای جالبی منتشر می کند که این بار این عکس توجه ما را به خود جلب کرد:
محمدعلی کشاورز
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/52

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads