کد خبر: 86339 - تاریخ: چهارشنبه، 12 آگوست 2015 - 12:22

عفت مرعشی: انقلاب از اوین آغاز می شود!

سایت ضد انقلاب “کلمه” اسم رمز برای فتنه جدید را رونمایی کرد

آلزایمری که این روزها فضای خانواده هاشمی را فرا گرفته است مانع از آن شده که این خانواده گذشته خود را به یاد بیاورند؛ به طوری که این خاندان هرچه تا کنون از قدرت و ثروت به دست آورده اند، از برکت انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خوبان، طی روزهای گذشته، مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گذراندن محکومیت حبس ده ساله خود روانه زندان اوین شد.

در همین راستا، خانواده هاشمی حتی تا دقایق پایانی تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن بیگناهی فرزند خود انجام دادند اما با توجه به اسناد و مدارک موجود علیه مهدی هاشمی در دستگاه قضایی کشور، وی به ده سال زندان محکوم شده بود.

کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

در راستای این اقدامات فائزه هاشمی با سایت ضد نظام و معاند کلمه، مصاحبه ای انجام داده و ضمن زیر سوال بردن دستگاه قضایی کشور، سیاه نمایی های گسترده ای را انجام داده است.

وی در جایی از این مصاحبه گفته است: این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد که کاملا نتیجه عکس خواهد داد!

فائزه در قسمت دیگری از سخنان خود از قول عفت مرعشی مدعی شده است که انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل” بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت.”

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پایان می گوید:در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.”

نکته ای که در ابتدا می توان به آن پرداخت این است که چرا فائزه هاشمی با وجود این که می داند سایت معاند و ضد نظام کلمه هیچ گونه سابقه روشنی در حمایت از کشور ایران ندارد، باز هم به گفت و گو با این سایت پرداخته و آیا تریبون های داخلی برای اظهار نظرهای مختلف این خاندان کافی نبوده اند که به سایت های ضد نظام و معاند پناه برده اند.

از طرف دیگر محاکمه مهدی هاشمی خواسته تمام ملت ایران بوده و اتهاماتی مانند ارتشا و اختلاس مسائلی نیست که با گذشت بیش از هزار روز رسیدگی به موضوعات مختلف در پرونده هاشمی از آنها با عنوان اتهامات واهی نام برد.

در حقیقت دادگاه عادلانه ای که برای همه مفسدان اقتصادی تشکیل شده است برای مهدی هاشمی هم تشکیل شد و با وجود سندهای مختلف این حکم برای وی به اجرا در آمد؛ اما این دلیل نمی شود که چون یکی از از خانواده هاشمی متهم شده است، دادگاه ناعادلانه بوده و اتهامات واهی باشد.

با نگاه دیگر به این سخنان فائزه می توان گفت سالهاست که هاشمی رفسنجانی در انتخابات های مختلف از سوی مردم رد شده است و اکنون خانواده هاشمی فرصتی پیدا کرده اند تا تسویه حساب شخصی خود با مردم را با بیان چنین مطالبی انجام دهند و ارتباطی نامعقول میان مردودی آیت ا… و فساد اقتصادی فرزند او برقرار کنند.

باید از فائزه پرسید که منظور او از ملت چه کسانی است؟ با بررسی صحبت های فائزه می توان دریافت منظور او از فرزندان ملت ایران، افرادی است که همواره دستشان را در جیب مردم فرو کرده تا به قیمت گسترش ثروت و قدرت خود، اموال بیت المال را استفاده کرده و حقوق مردم را پایمال کنند.

در حال حاضر مفسدین اقتصادی، مجرمان و محکومین امنیتی در زندان ها به سر برده و فائزه برای تطهیر برادر خود بالاجبار دست به تطهیر همه مجرمان کشور زده است تا شاید گناه برادر خود را کمتر جلوه بدهد.

در حقیقت ملت ایران افرادی هستند که هیچ گاه با دید طلبکارانه و چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران نگاه نکرده و حتی در مشکلات و سختی های کشور حاضر به وطن فروشی نشدند.

افرادی که روزی جان فرزندان خود را فدای انقلاب اسلامی و کشور ایران کردند، صاحبان اصلی این ملت بوده اند؛ این در حالی است کعه این افراد هیچ گاه خود را طلبکار از جمهوری اسلامی ندانستند.

این سخن فائزه هاشمی در خصوص اینکه هیچ حکومتی با زندانی کردن افراد پابرجا نمانده است کاملاً صحیح بوده و ملت ایران نیز در همین مسیر پیش رفته است اما باید متذکر شد به برکت جمهوری اسلامی ایران، امروز کسانی که به ناحق در پی ظلم به مردم و حقوق آنها رفته اند محاکمه شده و این خواسته همه مردم است.

نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر حکومت های جهان در این است که در ایران، هیچ گونه سازشی با افراد وجود نداشته و حتی آقازاده هایی که خلاف جریان انقلاب حرکت کنند، محاکمه می شوند.

این ویژگی در جمهوری اسلامی در راستای این است که این نظام وابسته به افراد نبوده و موقعیت‌های سیاسی نمی تواند تأثیری بر استقلال در جمهوری اسلامی بگذارد.

عفت مرعشی در حالی اوین را مبدا انقلاب می داند که مقایسه حکومت پهلوی با جمهوری اسلامی ایران از هر جهتی نادرست بوده است.

تا پیش از انقلاب، اوین جایگاه مبارزان سیاسی و مدافعان انقلاب اسلامی بود اما اوین امروز میزبان مفسدان اقتصادی، دزدها و محکومین امنیتی است که پای خود را بر خون هزاران شهید قرار دادند و دست خود را به جیب مردم رساندند.

شروع انقلاب از اوین یکی دیگر از کدهایی است که برای فتنه گری از سوی خانواده هاشمی مطرح می شود همانطور که عفت مرعشی در سال 88 با رمز اگر تقلب شد به خیابان ها بریزید آتش فتنه 88 را شعله ور ساخت امروز هم به خاطر نجات فرزند متهم خود از زندان، سعی در روشن کردن فتنه ای دیگر در کشور دارد.

در این میان نقش هاشمی رفسنجانی در برخورد با خانواده خود بسیار مهم و موثر است و نباید برای مردم چنین تلقی شود که آیت ا… تحت تأثیر خانواده خود قرار گرفته است.

هنوز هم به هاشمی رفسنجانی با دید یک مبارز قدیمی نگاه می شود و سکوت یک مبارز قدیمی انقلاب اسلامی در قبال سیاه نمایی ها و فساد خانواده خود قطعاً شایسته نیست.

آلزایمری که این روزها فضای خانواده هاشمی را فرا گرفته است مانع از آن شده که این خانواده گذشته خود را به یاد بیاورند؛ به طوری که این خاندان هرچه تا کنون از قدرت و ثروت به دست آورده اند، از برکت انقلاب اسلامی بوده است.

در این میان نقش قوه قضائیه بسیار موثر بوده، در حالی که قدرت و شجاعت قوه قضاییه در برخورد با آقازاده ها ستودنی است اما باید این نکته را هم متذکر شد که لازم است قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم وارد شده و مانع از سیاه نمایی های بیشتر از سوی این خانواده در جامعه شود.

بدون شک دهن کجی هایی که از سوی این خانواده به نظام شده است کم نبوده و شاید تذکری از سوی قوه قضائیه مانع از ادامه روند این دهن کجی ها به نظام و ارکان آن شود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads