کد خبر: 86330 - تاریخ: چهارشنبه، 12 آگوست 2015 - 10:51

وقتی تایوانی ها از طوفان پول در می آورند! + عکس

طوفان و گردبادهای شدید معمولا خسارت‌های زیادی به بار می‌آورد؛ اما مردم یکی از شهرهای تایوان با این خرابی‌ها به خوبی کنار آمده‌اند و حتی از آن پول درآورده‌اند!

به گزارش خوبان به نقل از مجله مهر: دو صندوق پستی که بعد از طوفان شدید تایوان، آسیب دیده و تغییر شکل داده بودند، تبدیل به سوژه‌ای جالب برای مردم و توریست‌ها شدند. مردم با قرار گرفتن در کنار این صندوق ها شروع به عکس گرفتن با آن کردند. عکس‌های یادگاری با این صندوق‌های خم شده، به سرعت پخش شد و افراد بیشتری خواهان عکس گرفتن با آن شدند. این استقبال تا جایی بود که مردم از دولت خواستند که دست به سروشکل این صندوق‌ها نزند!

رئیس اداره پست این کشور هم گفته است که صندوق‌ها به همین منوال باقی خواهند ماند و حتی به یکی از جاذبه‌های توریستی تایوان تبدیل می‌شوند. آقای «چونگ‌وا» در ادامه هم گفته: «به زودی تابلویی در کنار این صندوق‌ها نصب خواهد شد که توریست‌ها را از چگونگی آسیب دیدگی این صندوق‌های پستی باخبر می‌کند.»

البته او گفته است که قبل از این کار، ابتدا باید صندوق‌‌ها را ترمیم و محکم کرد تا بتوان باز از آن‌ها به عنوان صندوق پستی استفاده کرد. وی گفت شرکت پست آمادگی این را نیز دارد که در صورت تداوم علاقه‌مندی بازدید کنندگان، عکس یادگاری این صندوق های خم شده را نیز به فروش برساند!

1790184 1790185 1790186

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads