کد خبر: 86313 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 آگوست 2015 - 18:52

"قلعه‌نویی به‌دلیل مشکلات مالی جدا شد"

استیلی: به آینده ملوان امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: من به آینده ملوان امیدوار هستم و با توجه به آن هدایت این تیم را قبول کردم.

به گزارش خوبان، حمید استیلی امروز در مراسم عقد قراردادش اظهار داشت: در شرایط سختی به ملوان آمده‌ام تا این تیم قدیمی را که مردمان این شهر علاقه خاصی به آن دارند را هدایت کنم که این کار مرا سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که در انزلی وجود دارد ما سعی می‌کنیم که از تمامی این پتانسیل یعنی هواداران آنها استفاده کنیم تا در بازی‌های پیش روی نتایج مناسبی را داشته باشیم و تیم را که از نقطه نظر بدنی در شرایط مناسبی به‌ سر نمی‌برد را ترمیم کنیم و من به آینده ملوان امیدوار هستم و با توجه به آن هدایت این تیم را قبول کردم .

استیلی در مورد قراردادش گفت: امروز قراردادمان را  با باشگاه ملوان امضا کردیم و امروز عصر بر سر تمرینات این تیم حاضر می‌شویم تا در فرصت باقی مانده تیم را هدایت کنیم و اگر خدا بخواهد امروز یا فردا قراردادمان را در هئیت فوتبال به ثبت می‌رسانیم.

وی درباره جایگزینی به جای امیر قلعه نویی گفت: مشکلات مالی یکی از دلایل جدایی امیر قلعه نویی از این تیم بود اما ما سعی می‌کنیم با پتانسیلی که در اینجا وجود دارد بر مشکلات فائق شویم و من به هیئت مدیره باشگاه اعتقاد دارم که آن‌ها مشکلات مالی تیم را به‌زودی حل خواهند کرد.

یکی از نقاط قوت ملوان بازیکنانی بزرگی است که در این تیم وجود دارد و این بازیکنان می‌تواند کمک به‌سزایی برای ما برای هدایت این تیم باشد.

انتهای پیام/74


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads