کد خبر: 86207 - تاریخ: دوشنبه، 10 آگوست 2015 - 10:32

الله کرم در مهدیه رشت:

امیدوارم با لگد دشمن بیدار نشویم

کارشناس ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به صدور قطعنامه 2231 در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: اگر نخبگان دوران امام حسن مجتبی (ع) تحلیل سیاسی داشتند به آن سرانجام نمی‌رسیدند و اکنون امیدوارم به جایی برسیم تا با لگد دشمن بیدار نشویم.

به گزارش خوبان، حسین الله‌کرم عصر امروز در همایش تبیین سیاست‌های استکباری آمریکای جهانخوار در مهدیه این شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای باید براساس مصالح ملی در مجاری قانونی بررسی شود.

وی بر استکبارستیزی، حمایت از مقاومت و انسجام ملی ملت ایران تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر توافق هسته‌ای حاصل شود یا نشود نباید در موضوع‌های مذکور خدشه‌ای وارد شود.

الله‌کرم با بیان اینکه بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای باید با انسجام ملی انجام شود تا به بصیرت سیاسی برسیم، تصریح کرد: اگر نخبگان دوران امام حسن مجتبی (ع) تحلیل سیاسی داشتند به آن سرانجام نمی‌رسیدند و اکنون امیدوارم به جایی برسیم تا با لگد دشمن بیدار نشویم.

فرمانده دوران دفاع مقدس به خیانت برخی در پیچ تاریخی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: محاربین خلق نخستین افرادی هستند که در پیچ تاریخ انقلاب خیانت کردند.

وی با اشاره به خیانت تاریخی مجلس ششم در ارائه طرح سه فوریتی موضوع هسته‌ای، بیان کرد: عملکرد دولت اصلاحات در تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ایران از خیانت‌های تاریخی محسوب می‌شود.

الله‌کرم عملکرد برخی رسانه‌ها و روشنفکران مبنی براینکه علم هسته‌ای بی‌ارزش است را از خیانت‌های پیچ تاریخی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: موضوع مذکور انسان را به یاد دوره قاجار می‌اندازد که نفت را بی‌ارزش می‌دانستند.

کارشناس ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نشانی‌های مهدی هاشمی در افزایش تحریم‌ها به دشمنان از خیانت‌های پیچ تاریخی انقلاب است، یادآور شد: امروز کنار زدن خطوط قرمز مقام معظم رهبری در جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای از خیانت‌های پیچ تاریخی انقلاب است.

وی به اعمال 130 تحریم جدید در جریان مذاکرات هسته‌ای علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: لغو متناظر تحریم‌ها دومین خط قرمز مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای بود که انجام نشده است.

الله‌کرم با اشاره به اینکه انتظار داشتیم در مذاکرات ژنو تحریم‌های نفتی، مالی و سوئیفت علیه ایران برداشته شود، اظهار کرد: در مذاکرات وین نیز به برداشته شدن تحریم نفتی ایران پرداخت نشده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس، توافق یک مرحله‌ای را از خطوط قرمز مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: اکنون توافق به صورت دو مرحله‌ای شده و جدا کردن امضا و اجرای توافق از اشتباه‌های بزرگ بود.

وی اجازه ندادن بازرسی از پایگاه‌های نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای را از خطوط قرمز مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مذاکره نکردن زیر شبه تهدید از دیگر خطوط مقام معظم رهبری بود.

الله‌کرم با بیان اینکه در ماده پنجم قطعنامه 2231 آمده؛ ایران حق آزمایش موشکی با طراحی کلاهک‌های هسته‌ای را ندارد، تصریح کرد: طرح آمریکا در قطعنامه مذکور رسیدن به صلح نیست بلکه طرحی برای رسیدن به جنگ است.

کارشناس ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به قطعنامه 598 اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در قطعنامه مذکور به‌دنبال رسیدن به صلح بود.

وی ادامه داد: آمریکا در قطعنامه 598 به دنبال این موضوع بود که هیچکدام از کشورهای ایران و عراق پیروز میدان نشوند.

الله‌کرم با اشاره به سخنرانی باراک اوباما در آی‌پک، خاطرنشان کرد: اوباما در جلسه مذکور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، جلوگیری ارسال تسلیحات به مقاومت و جلوگیری از آزمایش‌های موشکی ایران را از دستاوردهای جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی برشمرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اوباما دسترسی و بازرسی اهداف در داخل ایران را از دیگر دستاوردهای جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای عنوان کرده است ضمن اینکه کشورهای جهان در قطعنامه 2231 تعهد کردند جلوی انتقال تسلیحات از ایران را بگیرند.

وی با تاکید براینکه قطعنامه 2231 برای همکاری و رسیدن به صلح در منطقه نیست، بیان کرد: اوباما در آی‌پک اعلام کرد؛ اقدام‌های مذکور را برای نابودی ایران انجام دادیم.

الله‌کرم به قطعنامه 2231 سازمان ملل اشاره کرد و گفت: بازدارندگی در مقابل رژیم صهیونیستی در قطعنامه مذکور حذف شده و دولت ایران آن را تاکنون نپذیرفته و نیاز به بررسی دقیق قطعنامه توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/720


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads