کد خبر: 8619 - تاریخ: دوشنبه، 1 اکتبر 2012 - 11:22

حاتم زاده، رئیس دانشگاه گیلان:

هدف دانشگاه گیلان حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است.

دانشگاه گیلان دارای 457 عضو هیئت علمی است که از این تعداد ، 27 نفر استاد، 75 دانشیار، 265 استادیار و 90 مربی می باشند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس :عبدالله حاتم‌زاده رئیس دانشگاه گیلان در گفتگویی با بیان اینکه امسال حدود 6 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه گیلان پذیرفته شدند، اظهار کرد: 3 هزار و 200 نفر از این افراد در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند.

وی، افزود: امسال 200 دانشجو در مقطع دکترا، بیش از 3 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 2 هزار و 700 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی دانشگاه گیلان پذیرفته شدند.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه 55 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند، ادامه داد: هدف دانشگاه گیلان حرکت به طرف تحصیلات تکمیلی است.

وی به پذیرش 190 نفر از استعدادهای درخشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه گیلان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم برای دانشجویان و به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد امکانات مناسب‌تری را فراهم کنیم اما نمی‌توانیم تمام آ‌نها را اسکان دهیم.

حاتم‌زاده دانشگاه گیلان را دارای 457 عضو هیئت علمی دانست و ابراز کرد: از این تعداد، 27 نفر استاد، 75 دانشیار، 265 استادیار و 90 مربی عضو هیئت علمی این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه 329 رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه وجود دارد، خاطرنشان کرد : دانشگاه گیلان از دانشگاه‌های امید کشور بوده و تلاش ما تمرکز روی تحصیلات تکمیلی است.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به اضافه شدن 21 رشته تحصیلی در مقطع دکترا در این دانشگاه در سال تحصیلی جاری، گفت: امسال 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads