کد خبر: 86186 - تاریخ: دوشنبه، 10 آگوست 2015 - 00:25

با حضور نیروهای مومن و متعهد در صدا و سیما؛

سردار عبدالله پور: امیدواریم رابطه بین بسیج و صدا و سیما بیشتر شود

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه پاسداران قدس گیلان به همراه جمعی از معاونین و مشاورین خود از صداوسیمای مرکز گیلان بازدید نمود.

به گزارش خوبان، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه پاسداران قدس گیلان به همراه جمعی از معاونین و مشاورین خود، صبح امروز از صدا و سیمای مرکز گیلان بازدید نمودند.

در این دیدار ابتدا نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن خیر مقدم به سردار عبدالله پور و هیئت همراه ، به همکاری بیشتر بین سپاه و صداو سیما اشاره نمودند و سپس توضیحاتی در مورد برنامه های جدید صداوسیما در راستای احیای ارزش های انقلاب ، دفاع مقدس،حضور در فضای مجازی و شبکه های جدید اجتماعی پرداختند.

1

سپس در بازدید از سالن رادیوی مرکزگیلان ،دو تن از هنرمندان به اجرای نمایشی با موضوع دفاع مقدس پرداختند که در سال گذشته با نام نمایش ارتعاش ، موفق به اخذ رتبه ی یک کشوری شد.

در ادامه سردار عبدالله پور به اتفاق هیئت همراه از استودیوی ورزشی مرکز گیلان ،استودیوی ۱سیما،استودیوی ۲سیما ونودال بازدید نمودند.

همچنین نصرپور در سالن تحریریه خبر و در بین کارمندان بخش تحریریه و در حضور فرمانده سپاه قدس گیلان پرسنل سپاه پاسداران به ایراد سخنانی پرداخت.

وی گفت یکی از مشکلات صدا و سیمای مرکز استان کمبود منابع مالی است که ما را در بسیاری از موارد با مشکل روبرو کرده است.

 

3

نصر پور در ادامه گفت: متاسفانه مسئولین استان نه تنها هیچ کمکی به صدا و سیما نمی کنند، بلکه یکی از نمایندگان مجلس استان در صحن علنی مجلس جلوی اختصاص بودجه به صداوسیما را میگیرد و در این رابطه در صحن علنی مجلس به سخنرانی میپردازد.

در انتهای این دیدارسردارعبدالله پور و هیئت همراه به اتفاق محسن نصرپور و جمعی از کارمندان سازمان، پایگاه بسیج مرکز صداو سیمای رشت را افتتاح نمودند و سردار عبدالله پور نیز به بیان سخنان کوتاهی پرداختند.

 

وی با حضور چند دقیقه ای در این پایگاه گفت : مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی فرمایش زیبایی دارند که میفرمایند :”کلید مشکلات اصلی کشور استفاده از تفکر و نیروی بسیج است”.

 

4

سردار عبدالله پور در ادامه گفت: امروز تفکر بسیج در عراق، یمن و سوریه نهادینه شده و ریشه یافته و همین تفکر بسیجی باعث شده تا بتوانند روی پای خود بایستند.

وی تصریح کرد: امروز کمک به حل مشکلات صدا و سیما از وظایف ماست و با توجه به نیروهای مومن و متعهدی که صدا و سیما دارد امیدواریم رابطه بین بسیج و صدا و سیما بیشتر شود.

 

5

سردار عبدالله پور در ادامه ضمن تشکر از ریاست محترم سازمان صداوسیما مرکز گیلان و شورای پایگاه بسیج این سازمان ،هفته خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

در پایان این برنامه ،میرعبدالعظیمی فرمانده پایگاه بسیج صداوسیمای مرکز گیلان، از حضور سردارعبدالله پور و معاونین ایشان تشکر نمود و گفت: به نظر بنده ارتباط بیشتر بسیج اقشار با یکدیگر یک ضرورت است که شاید کمتر به آن توجه شده است و انشاا… درآینده به آن بیشتر توجه کنیم.

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/63


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads