کد خبر: 86100 - تاریخ: یکشنبه، 9 آگوست 2015 - 12:51

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان مطرح کرد:

رضایت‌ 97 درصدی مردم گیلان از طرح نظام سلامت

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان میزان رضایت‌مندی مردم این استان از اجرای طرح نظام سلامت را بالغ بر 97 درصد عنوان کرد.

به گزارش خوبان، انوش برزیگر صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی درست اخبار علوم‌پزشکی گیلان را مهم دانست.انوش برزیگر

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به مردم آگاهی می‌دهند، تصریح کرد: اجرای طرح نظام سلامت بدون فعالیت رسانه‌ای تا 90 درصد بی‌تاثیر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان انتقاد رسانه‌ها را سازنده خواند و تصریح کرد: با اجرای طرح نظام سلامت در بخش روستایی سه درصد و شهری 6 درصد حق درمان می‌پردازند و بیش از 97 درصد رضایت‌مندی وجود دارد.

وی ادامه طرح نظام سلامت را انقلابی بزرگ در عرصه بهداشت و درمان مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: نبود تجمیع بیمه‌ها از مشکلات است که می‌تواند یکی از اقدام‌های بعدی طرح نظام سلامت باشد.

برزیگر طرح تجمیع بیمه‌ها را موجب قطع ارتباط مالی گروه‌های پزشکی عنوان کرد و یادآور شد: این امر انقلابی دیگر در عرصه پزشکی کشور است و با تجمیع بیمه‌ها بیمار در درمانگاه و اورژانس مشکل پول دادن پیدا نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌های درست به این نتیجه می‌رسیم که به بیماران خدمات ارزنده ارائه شود.

گفتنی است؛ فردین محرابیان سرپرست روابط عمومی علوم پزشکی گیلان نیز در مراسم مذکور گزارش 20 ماهه عملکرد این نهاد را ارائه کرد.

ساخت 32 خانه بهداشت، تجهیزات پزشکی، تامین تجهیزات آزمایشگاهی با بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار، استقرار اداره پزشک خانواده، برگزاری آزمون‌های مختلف، جذب دانشجو در 10 رشته کارشناسی و… از جمله مواردی بود که محرابیان در گزارش خود به آنها اشاره کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/61


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads