کد خبر: 86028 - تاریخ: شنبه، 8 آگوست 2015 - 13:00

پیام بخشدار خشکبیجار به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار؛

زبان خبرنگار ترجمان دل اوست/ نقش رسانه و خبرنگار برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن بی بدیل است

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار با صدور پیامی ضمن تبریک این روز گفت: زدودن زنگارها از واقعیت ها و انعکاس حقایق مهم ترین وظیفه ای است که خبرنگاران در دنیای متلاتم امروزی بر عهده دارند.

به گزارش خوبان: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در پیامی روز خبرنگار را به فعالین عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: زدودن زنگارها از واقعیت ها و انعکاس حقایق مهم ترین وظیفه ای است که خبرنگاران در این دنیای متلاتم امروزی بر عهده دارند و با ارائه اطلاعات صحیح به منظور دستیابی به واقعیت های محیط اطراف خود نقش مهمی را ایفا می کنند، انجام این مهم کار راحتی نیست و این اهمیت کار یک خبرنگار را بیشتر نمایان می کند.

امروزه نقش رسانه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بسیار مهم است، باید باور کنیم اگر مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار بگیریم باید مثل گذشته همانند جنگ سخت در دوران دفاع مقدس سنگر بسازیم. نقش رسانه و خبرنگار برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن نقشی بی بدیل است. زبان خبرنگار ترجمان دل اوست اگر راه زبان از دل جدا شود نتیجه اش نفاق است، رسالت خبرنگاری رسالت عظیمی است که می تواند در ساختارهای فرهنگی و کیفیت زندگی مردم تاثیرگذار باشد.

 

انتهای پیام/591

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سینا
     | 2015/08/8 - 18:37
    پاسخ

    روز خبرنگار رو به همه خبرنگاران تبریگ می گم مخصوص خبرنگاران پرتلاش سایت خبری خوبان خبر

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads