کد خبر: 86024 - تاریخ: شنبه، 8 آگوست 2015 - 12:16

خوی اشرافی‌گری هاشمی را احاطه کرده است

حسن کربلایی: چنین توهینی از هاشمی که خود روستازاده است، بعید بود

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه هاشمی به پسوند «بهرمان» توجه کند، گفت: خوی اشرافی‌گری هاشمی را احاطه کرده و از کسانی که در شکل‌گیری انقلاب نقش موثری داشته‌اند غافل شده است.

به گزارش خوبان، حسن کربلایی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین به روستانشینان اظهار کرد: چنین توهینی از شخصی مانند رفسنجانی که خود روستازاده است، بعید بود.

وی با بیان اینکه «بهرمان» پسوند هاشمی متعلق به روستای دورافتاده‌ای در رفسنجان است، تصریح کرد: ملاک‌های ارزیابی باید آموزه‌های دینی و اسلامی باشد.

دبیر حزب موتلفه گیلان با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی انسان‌ها از روی شهرنشینی و روستانشینی مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرند، افزود: ملاک ارزیابی انسان‌ها، تقوا است.

وی ادامه داد: بسیاری از شخصیت‌های دینی، انقلابی و سیاسی و… از دل روستاها برخاسته‌اند.

کربلایی با بیان اینکه بسیاری از علمای بزرگ اسلام روستازاده بودند، گفت: علمایی اندیشمند مانند آیت‌العظمی بهجت، آیت‌الله ضیابر، آیت‌الله ربانی‌املشی و… که از دل روستاهای گیلان برخاستند و در جهان تشیع چهره‌هایی شناخته شده هستند.

وی صداقت، پاکی، پول حلال، کشاورزی و… را برخاسته از دل روستاها دانست و تصریح کرد: اگر هاشمی رفسنجانی سیره و روش امام راحل را در نظر بگیرد ایشان فرمودند «یک موی کوخ‌نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم»، یعنی اینکه کوخ‌نشینان صداقت و راستی، غیرت و همت دارند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هرگز تقسیم‌بندی در سخنانشان نکرده‌اند، متذکر شد: امام راحل بارها سفارش فرمودند جامعه را چند قطبی و تقسیم نکنید.

وی با اشاره به اینکه خوی اشرافی‌گری هاشمی را احاطه کرده است، تصریح کرد: هاشمی از کسانی که در شکل‌گیری انقلاب نقش موثری داشته‌اند غافل شده است.

کربلایی یادآور شد: توقع این نبود از آنجا که هاشمی در تهران مدیریت داشته، چنین حرف‌هایی علیه روستانشینان بزند بهتر است به سفارش امام راحل توجه کند و دست از تقسیم‌بندی شهری و روستایی بردارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/274


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads