کد خبر: 85944 - تاریخ: پنج‌شنبه، 6 آگوست 2015 - 21:29

واکنش یک جانباز دفاع مقدس به نوشته یک هفته نامه محلی گیلان

یک جانباز دفاع مقدس به نوشته‌های یکی از هفته نامه های محلی گیلان درباره اعتراض به مطالب و سخنران همایش طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی استان که در دانشکده فنی فومن برگزار شد واکنش شدید نشان داد.

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن حسن‌زاده از جانبازان دفاع مقدس و همسر طلبه شهید زهرا دقیقی به نوشته‌های یکی از هفته‌نامه‌های محلی واکنش نشان داد.

 

حجت الاسلام حسن زاده

 

وی در این سخنرانی که هنگام اقامه نماز جماعت مغرب و عشای شب گذشته در مسجد جامع فومن و با حضور جمعی از مردم و معاون فرماندار فومن ایراد شد، ضمن قرائت متن درج شده در این هفته نامه اظهار داشت: همه ما با طرح هرگونه انتقاد مخرب و غیرواقعی مخالفیم اما اعتراض به نقد منصفانه و واقع بینانه را نیز محکوم می کنیم و اگر در دوره های آموزشی درون سازمانی سپاه و بسیج و توسط شخصیت شناخته شده و مورخ منصوب بنیانگزار جمهوری اسلامی (حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید روحانی) که به فرمان شخص امام خمینی (ره)، تاریخ نگار انقلاب است، مطالبی در مورد تاریخ انقلاب و انقلابیون مطرح، گفته شود، چرا باید جای اعتراضی باشد!؟ از او بهتر و امین تر که بگوید تا نسل های بعد انقلاب با تاریخ انقلاب آشناتر شوند؟.

وی افزود باید به باور برسیم و بپذیریم که غیر از جایگاه رفیع و غیر قابل خدشه ولایت فقیه، همه افراد و عملکردها قابل نقدند و نباید از نگاه تیزبینانه دلسوزان امین انقلاب به دور باشند که یقینا لطمه به ثبات انقلاب و نظام خواهد بود.

مشاور فرمانده سپاه قدس گیلان در امرنظام تربیتی یسیج (شجره طیبه صالحین)، با اشاره به عبارت مندرج در هفته نامه محلی مبنی بر اینکه آقای فرماندار؛ از جنابعالی بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید انتظار بیشتر از این داریم، اشاره کرد و گفت: بگذارید نماینده دولت مدیریت خویش را به نحو احسن انجام دهد و برای او شاخ و شانه نکشید! زیرا آنان حد و حدود خود را بهتر از شماها می دانند و متوجه اند که حفاظت از انقلاب، اهداف و دستاوردهای آن، جز مسئولیت های اصلی سپاه بوده و چشمان نظارتی در سپاه (فرماندهی، نمایندگی و حفاظت)، منصوب مستقیم ولایت بوده و هیچکس را نه یارای انحراف در کلیت سپاه می باشد و نه توان دخالت در امورات و مأموریت های سپاه.

حسن زاده فومنی در پایان سخنان خویش ضمن اشاره به خصوصیات انقلابی مردم شهید پرور فومن، تأکید نمود که مردم ولایت مدار و ایثارگر این شهر، دفاع از سپاه مقتدر و بسیج همیشه سرافراز و بیآدگار مانده از رهبر کبیر انقلاب اسلامی رو جزء وظائف خویش میداند و به جراید محلی سفارش میکند که عوض دخالت در امورات غیر مرتبط، به مشکلات اصلی شهر، ازجمله مشکلات فرهنگی فومن که منصوب به عارف کامل آیت الله العظمى بهجت رضوان الله تعالى علیه می باشد حساسیت نشان دهند تا این شهر به بهانه توریست پذیری موجب هجمه مرموزانه و هدف دار قرار نگیرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads