کد خبر: 85576 - تاریخ: شنبه، 1 آگوست 2015 - 11:28

سفیر سابق ایران در فرانسه؛

احمدی‌نژاد مُرد/ متهم فتنه فرزند شایسته امام(ره) است!

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: احمدی‌نژاد مُرد و تمام شد و محال است دیگر به عرصه سیاسی برگردد اما خطر جدی احمدی‌نژادیسم است که می‌خواهد جامعه را به انحراف بکشاند.

به گزارش خوبان، سید صادق خرازی عصر دیروز در همایش حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای والاست، اظهار داشت: خبرنگاران بسیار زحمت‌کش هستند و در خطرات بسیاری قرار درند کما اینکه در جنگ‌ها و پدیده‌های مختلف آسیب دیده‌اند.

وی افزود: انسان‌ها نمی‌توانند نسبت به اتفاقات اطراف خود بی تفاوت باشند، لذا باید نسبت به مسائل کنجکاو باشند، انگیزه می‌تواند تمام جامعه و همه آحاد را به سرچشمه‌های موفقیت و امید راهنمایی کند و مهم‌ترین کاری که می‌تواند جامعه امروز و گذشته را متفاوت کند، حس مسئولیت‌پذیری در جامعه است.

خرازی خاطرنشان کرد: اگر مسئولیت‌پذیر باشیم بدانید که توطئه و انحراف نمی‌تواند در جامعه جای بگیرد؛ با انگیزه می‌توان گام‌های پی‌درپی برداشت، جامعه امروز را می‌توان ساخت و برای جامعه فردا که ما مسئولش هستیم، می‌توانیم گام‌های تاثیرگذاری برداریم.

دبیرکل حزب ندا ایرانیان گفت: هشت سال، دو دوره مشکلات بزرگی کشور ما را در ابعاد داخلی و خارجی فرا گرفت، مثنوی ۷۰ من کاغذ می‌شود اگر بخواهیم به ابعاد آن بپردازیم، چیستی این اتفاق را باید نخست از خودمان شروع کنیم.

خرازی عنوان کرد: بیایید با دیدی وسیع و ایمان ببینیم چه اتفاقی افتاد که دوره اصلاحات در آن زمان غروب دردمندی را تجربه کرد، مردم ما مردمی مسئولیت پذیرند و نخبگان ما می‌خواهند با واقعیات تفکرات و تعصبات را به صورت یک مکانیزم اساسی گسترش دهند، مهم‌ترین وظیفه نخبگان هر جامعه با نقد از خود آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: اصلاحات واقعیت و حقیقت جامعه ایران است نه می‌توانند آن را محدود کنند و نه می‌توانند از اصلاحات عبور کنند، اما همین اصلاحات نیازمند اصلاح و بررسی متعدد دارد، این سخن به معنی نفی کسانی نیست که روزگار سختی را سپری کردند، بلکه نقد آگاهانه‌ای در برابر این انحرافی است که هم دین را احاطه کرده بود، هم دولت را؛ آنها برای انحراف خود تقدس‌آفرینی می‌کردند.

دبیرکل حزب مردم سالاری ادامه داد: تنها راه قدرت یک جامعه، رهبری آن جامعه و محال است که جامعه‌ای موفق شود و رهبری در آن نقشی نداشته باشد و دلیل موفقیت انقلاب اسلامی رهبری بود و لذا دلیل عدم موفقیت انقلاب‌های مصر، تونس، عراق و … عدم وجود رهبر بوده است و موفقیت ما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و برهه‌های مختلف و توافق هسته‌ای نقش رهبری بوده است.

وی گفت: اصلاحات ریشه در قلب مردم دارد، بازرگان، مصدق و بسیاری از افراد نقش در اصلاح امور داشته‌اند.

خرازی در ادامه بدون اشاره به نقش رئیس دولت اصلاحات در فتنه ۸۸ ادعا کرد: او فرزند شایسته امام و برادر رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است و من معتقد هستم، باوری که به مقام معظم رهبری دارد هر کسی نمی‌تواند داشته باشد و صلاح جامعه را در بلوغ اصلاحات می‌داند.

خرازی تاکید کرد: احزاب توانایی این را دارند که مطالبات مردم را پیگیری کنند و سره را از ناسره جدا کنند و جامعه را راهنمایی کنند، کسی که به حزب برای رسیدن به قدرت نگاه کند، شکست خورده و این دلیلی است برای احزابی که زود متولد می‌شوند و زود از بین می‌روند.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال باید مهم‌ترین دغدغه باشد به شعار نمی‌توان بسنده کرد، اگر آزادی و عدالت هست، باید با معاش مردم همراه باشد؛ اصلاحات از بی‌توجهی به آلام مردم ضربه خورد و سال ۸۴ اینگونه پیش آمد، اصلاحات یعنی ارج‌نهادن به دیدگاه‌های مردمی و قوی‌کردن پایه‌های هویت ملی.

خرازی تاکید کرد: اصلاح‌طلب واقعی کسی است که اصلاحات را به عنوان یک فریضه اعتقادی بنگرد، مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است که تعیین‌کننده آرمان‌ها و آرزوهای ماست، مجلس باید شایسته سالار باشد، مجلس غوغاسالار کشور را به زوال می‌رساند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: احمدی‌نژاد مُرد و تمام شد و محال است دیگر به عرصه سیاسی برگردد اما خطر جدی احمدی‌نژادیسم است که می‌خواهد جامعه را به انحراف بکشاند، انصاف نیست از فضیلت و بیداری سخن بگوییم و از مردانی چون هاشمی‌رفسنجانی، شهید باهنر و اسطوره مجاهدت قاسم سلیمانی سخن نگوییم.

منبع: فارس

انتهای پیام/94


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads