کد خبر: 85564 - تاریخ: جمعه، 31 جولای 2015 - 20:49

حجت الاسلام عاشوری:

آمریکا اولین و تنها مجرم بکار برنده سلاح هسته ای در جهان/ سکوت خفت باری جهان را فرا گرفته

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما گفت: لازم است که همه دنيا هر ساله در سالروز اين فاجعه عظيم انساني حداقل تحت نام دفاع از حقوق بشر بر سر آمريکا فرياد بزنند؛ و اين اولين و تنها مجرم بکار برنده سلاح هسته اي را رسوا کنند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسملین علیرضا عاشوری در خطبه های امروز نماز جمعه خمام با اشاره به حادثه جمعه خونين مكه در سال 1366 گفت: زائران خانه خدا، مراسم برائت را همه ساله با الهام از تعاليم اسلام و قرآن برگزار مي ‏كنند و در آن، ضمن دعوت مسلمانان به اتحاد، بيزاري خود را از دشمنان اسلام به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي اعلام مي ‏دارند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به سالروز صدور فرمان مشروطیت در دوره مظفرالدین شاه قاجار، به تلاش های شیخ فضل الله نوری اشاره و اظهار داشت: شيخ فضل ‏الله نوري در پى آن بود كه اصلى به قانون اساسى ملحق شود كه بر اساس آن در هر عصرى از اعصار هيأتى از فقهاى ‏بزرگ كه كمتر از پنج نفر نباشند، بر قوانين مورد تصويب مجلس نظارت نمايند تا چنانچه قانونى مخالف احكام متعالى ‏اسلام تشخيص داده ‏شد، از تصويب آن جلوگيرى شود. سرانجام همان لايحه ‏اى كه به خط او نوشته‏ شده‏ بود، با كمى اصلاح، به نام «اصل دوم متمم قانون اساسى» از تصويب مجلس شوراى ملى گذشت، ولى متأسفانه ‏هيچگاه به اجرا در نيامد.

 

حجت الاسلام عاشوری در ادامه به سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما اشاره کرد و گفت: لازم است که همه دنيا هر ساله در سالروز اين فاجعه عظيم انساني حداقل تحت نام دفاع از حقوق بشر بر سر آمريکا فرياد بزنند؛ و اين اولين و تنها مجرم بکار برنده سلاح هسته اي را رسوا کنند.

 

وی افزود: ولي سکوت خفت باري جهان را فراگرفته و هيچ کشوري از ترس عکس العمل ناجوانمردانه نظام استکباري آمريکا، جرأت اعتراض ندارد!

 

انتهای پیام/66


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads