کد خبر: 8548 - تاریخ: شنبه، 29 سپتامبر 2012 - 18:44

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشگاه گیلان

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشگاه گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان: محمد پرحلم، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گیلان با همکاری انجمن اسلامی دانشگاه گیلان نمایشگاه عکس برگزار می کند، در این نمایشگاه بیش از 50 اثر عکس در خصوص دلاور مردی های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه که به مدت یک هفته در دانشگاه گیلان دایر است، افزود: عکس های این نمایشگاه متعلق به عکاسان برجسته آن دوران همچون امیرعلی جوادیان، رضا محمدی، شهید داریوش گودرزی، کاظم اخوان، محسن راستانی، مجید کریمیان، علی فریدونی، سعید صادقی و مهرنوش جعفری است.

پرحلم اضافه کرد: علاقه مندان جهت بازدید می توانند تا 10 مهر جاری به دانشگاه گیلان مراجعه کنند.

وی در ادامه از برگزاری عصر داستان با حضور نویسندگان گیلان از سوی واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گیلان خبر داد و گفت: عصر داستان، 9 مهر ماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 در سالن اجتماعات حوزه هنری گیلان برگزار می شود.

پرحلم افزود: در این برنامه که به صورت سالانه چند بار برگزار می شود از نویسندگان جوان و پیشکسوت استان برای داستان خوانی دعوت به عمل می آید.

وی همچنین هدف از برگزاری عصر داستان را، آشنایی نویسندگان جوان با نویسندگان مجرب گیلانی با یکدیگر عنوان کرد و ادامه داد: در این برنامه، نویسندگان گروه ها و کارگاه های مختلف از تجربیات یکدیگر بهره مند خواهند شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads