کد خبر: 8526 - تاریخ: شنبه، 29 سپتامبر 2012 - 18:10

تجمع مردم رشت در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تجمع گسترده مردم رشت در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعد از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات تجمع مردم این شهر در محکومیت اهانت به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبری مانند رسول اکرم (ص) مورد آزار قرار نگرفته است.

وی به اهانت انجام شده از طرف استکبار جهانی به ساحت پیامبر (ص) برای مقابله با بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: قرآن سوزی، ساخت فیلم موهن و چاپ کاریکاتور نشان دهنده ناتوانی غرب در برابر تفکر آسمانی پیامبر اسلام (ص) است.

اشجری با تاکید براینکه شیعه و سنی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) در کنار همدیگر قرار دارند، بیان کرد: مسلمانان از هرگونه اختلاف که سبب دور شدن از همدیگر است، پرهیز می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تجمع گسترده مردم رشت در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفته جاری در میدان شهدای ذهاب این شهر خبر داد و تصریح کرد: تجمع بخش‌های مختلف جامعه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انزجار اهانت مذکور انجام می‌شود.

وی به تجمع‌های اعتراض‌آمیز مردم در شهرهای مختلف ایران اشاره کرد و گفت: مردم گیلان در هشتم دی سال 88 خوش درخشیدند و مدال بصیرت را از رهبر معظم انقلاب دریافت کردند.

اشجری با بیان اینکه تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی برای حضور در همایش استانی اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: گردان‌های عاشورا و الزهرا (س) بسیج سپاه ناحیه رشت در تجمع مردم این شهر شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار همکاری و مشارکت نهادها و سازمان‌های مختلف در تجمع مردم رشت شد و اذعان کرد: پوشش خبری مناسب رسانه‌ها تاثیرگذار است.

وی سازمان آموزش و پرورش، جمعیت هلال‌احمر، شهرداری رشت، بسیج، نیروی انتظامی و ورزش و جوانان گیلان را از جمله نهادهایی عنوان کرد که در تجمع مردم رشت شرکت می‌کنند و اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت می‌تواند از جاذبه‌های هنری در این مراسم استفاده کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads