کد خبر: 85170 - تاریخ: یکشنبه، 26 جولای 2015 - 11:00

رئیس پلیس راه استان گیلان:

عاملان ایجاد تصادف ساختگی در جاده رشت – انزلی دستگیر شدند

سرهنگ مهیار رستگار گفت: با هوشیاری ماموران پلیس راه گیلان، تصادف ساختگی لو رفت و منجر به دستگیری عاملان ایجاد ۴۷ فقره تصادف ساختگی و سوء‌استفاده‌کنندگان از قانون و بیمه شد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان گیلان، سرهنگ مهیار رستگار اظهار داشت: تیم گشتی پاسگاه پلیس راه رشت – انزلی در حال بررسی یک فقره تصادف بود که با توجه به شیوه برخورد دو وسیله نقلیه و اظهارات طرفین به تصنعی بودن تصادف مشکوک شده و از این رو جهت بررسی دقیق موضوع، عوامل تصادف را به همراه مستندات موجود به آگاهی معرفی کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پس از بازجویی ماموران آگاهی و بررسی شواهد و مدارک موجود شخص خاطی به ساختگی بودن این تصادف و ایجاد 47 فقره تصادف تصنعی دیگر در چندین استان کشور اعتراف و در این حین افراد دیگری را که در این عمل قبیح هم‌‌دست وی بودند را معرفی کرد.

رستگار با بیان اینکه تحقیقات گسترده پلیس و مقام قضایی جهت کشف زوایای مختلف این کلاهبرداری ادامه دارد، تصریح کرد: مبلغ کلاهبرداری انجام شده تاکنون مشخص نشده و در تحقیقات بعدی و با استعلام از شرکت‌های بیمه‌گر مشخص می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه پس از اعترافات شخص خاطی یکی از هم‌دستان وی نیز دستگیر و طی حکمی از سوی قاضی به زندان رشت تحویل داده شدند، بیان کرد: تحقیقات جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/73


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads