کد خبر: 85041 - تاریخ: جمعه، 24 جولای 2015 - 12:28

سیروس مقدم پس از «پایتخت4» چه فکری در سر دارد؟

سیروس مقدم از اینکه با پایان «پایتخت» به شروع دوباره ساخت سریال «علی البدل» فکر می کند سخن گفت و درباره داستان و جزییات این سریال که به بودجه سنگینی نیاز دارد توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش خوبان: سیروس مقدم کارگردان تلویزیون در گفتگو مهر با اشاره به طرح هایی که بعد از ساخت «پایتخت ۴» در ذهنش دارد، گفت: «علی البدل» طرح سریالی بود که سال گذشته محسن تنابنده پیشنهاد داد و احمد رفیع زاده نویسنده آن بود که حدود هفت قسمت هم به نگارش درآمد.

وی ادامه داد: این طرح بسیار جذاب است و شکل نویی در سریال سازی تلویزیون دارد و با تیم «پایتخت» به سرپرستی محسن تنابنده در لوکیشن هایی جدیدتر که احتمالا کندلوس خواهد بود تولید می شود. این سریال نیاز به ساخت و ساز زیادی از جمله فضای یک روستا و چندین استخر دارد و کاری پر بازیگر است اما مساله مهم این است که حتما باید در تابستان ساخته شود و یکی از دلایل مهمی که سال گذشته کار را به تعویق انداخت این بود که به فصل سرما نزدیک شدیم.

 

سیروس مقدم

 

 «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند 

مقدم با اشاره به داستان این سریال توضیح داد: همانطور که از قصه کار پیداست «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

وی درباره فضای این اثر و نزدیک شدن آن به سیاست عنوان کرد: «پایتخت» هم کمی به سیاست نزدیک می شد و این کار هم می تواند این نزدیکی را داشته باشد اما بعد اجتماعی کار به مراتب پررنگ تر از حوزه های دیگر است.

کارگردان سریال «پایتخت» عنوان کرد: از آنجایی که بازیگران این سریال مشخص شده بودند و ما تا جایی از کار را پیش رفته بودیم حالا بعد از به پایان رسیدن «پایتخت ۴» سریال «علی البدل» دوباره به ما چشمک می زند. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی این کار را شروع کنیم اما این سریالی است که ادامه دادنش فعلا در ذهن من است.

وقتی کار را در اسفند ماه به شما سفارش می دهند  مجبور هستید در همین زمانبندی آن را تولید کنید

این کارگردان با اشاره به بودجه زیادی که برای تولید سریال «علی البدل» لازم است، گفت: شرایط ساخت «علی البدل» کمی فراتر از یک حامی مالی است چون پروژه سنگینی است و فعلا تلویزیون در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد و حتی اگر سریالی مثل «پایتخت ۴» حامی مالی نداشت امکان ساخته شدنش وجود نداشت.

وی درباره ساخت دوباره «پایتخت» و زمان آن اظهار کرد: اساسا «پایتخت» فضایی عیدانه و بهاری دارد و با جابه جایی، سفر کردن، مهمانی رفتن و شلوغی همراه است و این میان «پایتخت» مثل باقلوایی می ماند که مردم سر سفره هفت سین خود گذاشته اند. البته در ماه مبارک رمضان هم بازتاب بسیار خوبی داشت و ویژگی های خود را دارد.

کارگردان سریال «میکائیل» در پایان درباره اینکه چرا با وجود علاقه اش به پخش نوروزی این اثر آن را برای ماه مبارک رمضان ساخته است، گفت: وقتی کار را در اسفند ماه به شما سفارش می دهند و فقط چند ماه فرصت دارید مجبور هستید در همین زمان چند ماهه کار را تولید کنید و نمی توان از تولید امتناع کرد چون در این صورت نمی دانید باید چه پاسخی به مردم بدهید.

 

انتهای پیام/45


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads