کد خبر: 84816 - تاریخ: دوشنبه، 20 جولای 2015 - 14:52

متقاضی خرید تیم داماش:

نام داماش به عنوان یک برند در کشور جا افتاده و تغییر نمی کند

جواد شهبازی متقاضی خرید داماش گیلان گفت: داماش به‌عنوان یک برند در سطح استان گیلان و حتی کشور جا افتاده است و ما اگر بخواهیم هر اسمی دیگری را برای این تیم استفاده کنیم، حداقل یک دوره ۱۰-۱۵ ساله زمان می‌برد تا بخواهد جا بیفتد.

به گزارش خوبان جواد شهبازی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این‌که کوچک‌ترین مشکلی به لحاظ مالی برای خرید داماش گیلان ندارد، اظهار داشت: اگر بحث مسائل حقوقی که به ما قولش را داده بودند برطرف شده باشد ما کاملا این آمادگی را داریم که بلافاصله حتی در اولین روز پس از تعطیلات معامله را انجام بدهیم و پولش را هم پرداخت کنیم.

 

داماش

 

وی گفت: به هرحال یک خرید و فروش بحث‌هایی را دارد و بعد از مذاکره من و آقای مسعود رهنما، لازم است که بحث‌های حقوقی این قضیه روشن شود و در سریع‌ترین زمان ممکن کار را به جایی برسانند که کار مالی انجام بگیرد.

متقاضی خرید داماش در ارتباط با پروسه قانونی تاسیس یک باشگاه گفت: فرآیند تاسیس باشگاه حداقل 45 روز زمان می‌برد؛ ما یک توافق نامه‌ای را با سازمان ورزش و جوانان و زیر نظر وکلا انجام می‌دهیم؛ تیم را تحویل می‌گیریم و کار اجرایی را شروع می‌کنیم؛ کار حقوقی و تاسیس باشگاه هم مسیر خودش را طی خواهد کرد و خللی ایجاد نمی‌کند.

شهبازی در مورد روند واگذاری تیم آبی پوشان شهرباران گفت: آقای رهنما خیلی به ما کمک کرد و همان روز که نظراتمان را شنید، برای برطرف کردن مشکلات حقوقی کارش را شروع کرد که این برایمان بسیار امیدوار کننده بود؛ مسئولین هم دغدغه این را دارند که مشکلات مرتفع شود و بنده از مسئولین هم انتظار نظارت، حمایت و تشویق را دارم.

وی صدور ضمانت‌نامه بانکی را در فوتبال از سوی بانک‌ها امری دشوار دانست و گفت: من پیشنهاد بسیار بهتری را نسبت به ضمانت‌نامه دارم؛ بودجه و هزینه ای که قرار است برای سال اول هزینه شود، در همان شروع  فعالیت به حساب باشگاه واریز شود و برداشت این پول هم با مصوبه هیئت مدیره و امضای دو شخص که یکی نماینده مستقیم اداره ورزش و جوانان گیلان و یکی هم مثلا مدیرعامل باشگاه باشد انجام شود و این پول تا پایان فصل هزینه شود.

متقاضی خرید داماش دلیل علاقه‌اش به این تیم را فوتبالی بودن خود دانست و افزود: علاقه‌مند بودم که بیایم و در فوتبال سرمایه‌گذاری کنم؛ البته سرمایه‌گذاری منطقی با روش‌هایی که در دنیا رایج است و خیلی هم در این مورد مطالعات داشته ام.

شهبازی تغییر نام این تیم را تکذیب کرد و گفت: من شنیده‌ام که در برخی محافل ترس از تغییر نام را دارند که این اطمینان را می‌دهم که فراتر از چنین مسائلی فکر می‌کنم؛ دلیلی برای تغییر اسم وجود ندارد و آن را نگه خواهیم داشت و بنگاه اقتصادی مان را به کمک داماش و در کنار آن عرضه خواهیم کرد تا سودآوری هم داشته باشیم.

وی داشتن چک برگشتی را به شدت تکذیب کرد و گفت: در کشور ما مراجع ذی‌صلاحی وجود دارند که نظارت کامل هم دارند؛از همین مراجع می توان تائید یا رد موضوعات و حرف و حدیث ها را به‌دست آورد.

انتهای پیام/35


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads