کد خبر: 84778 - تاریخ: یکشنبه، 19 جولای 2015 - 18:24

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در محور رشت – قزوین محدوده لوشان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به آخرین روز تعطیلات عید فطر گفت: در حال حاضر ترافیک در محور رشت – قزوین محدوده لوشان، نیمه سنگین ولی روان است.

به گزارش خوبان، سرهنگ مهیار رستگار عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پایان تعطیلات عید فطر، محور رشت – قزوین به عنوان اصلی ترین راه خروجی استان، در محدوده لوشان شاهد ترافیک نیمه سنگین است ولی ترافیک در سایر محورهای استان عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به تداوم بارندگی ها در گیلان از دو روز گذشته ادامه داد: براثر بارندگی، جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، رانندگی کنند تا از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین بیان داشت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا ساعت 24 امروز ، از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هفت تا 24 امروز ، از آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان؛ در دو روز نخست تعطیلات عید فطر (پنجشنبه و جمعه) 130 هزار و 834 وسیله نقلیه از شش محور وارد استان شده اند.

طبق این گزارش؛ بیشترین میزان ورودی به استان از طریق محور آزادراه قزوین – رشت محدوده لوشان با 68 هزار و 586 دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر – چابکسر با 29 هزار و 716 دستگاه نقلیه بوده است.

انتهای پیام /51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads