کد خبر: 8458 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 سپتامبر 2012 - 23:48

همایش تقدیر از فعالان اردوهای راهیان نور در لشت نشاء + عکس

به مناسبت گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس همایش تقدیر از دانش آموزان و فعالان اردوی راهیان نور روز چهارشنبه در بخش لشت نشاء برگزار گردید.

به گزارش خوبان، به مناسبت گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس همایش تقدیر از دانش آموزان و فعالان اردوی راهیان نور در شهر لشت نشاء با حضور سرهنگ سیمایی فرمانده سپاه ناحیه مقداد، تامینی رئیس آموزش و پرورش لشت نشاء و جمعی از مسئولین محلی و با حضور پرشور دانش آموزان بسیجی در سالن آموزش و پرورش لشت نشاء برگزار گردید.

در این همایش پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تامینی ریاست آموزش و پرورش لشت نشاء به ایراد سخنرانی پرداخت.

سپس سرهنگ سیمایی، طی سخنانی با اشاره به ضرورت حفظ حجاب بیان داشت: در وصیت نامه ی شهدا تاکید بسیاری بر حفظ حجاب شده تا آن جا که شهدا حفظ حجاب را با ارزش تر از خون خود می دانند. امروز نیز شما دانش آموزان که اهل حجاب و رعایت هستید و به عنوان سفیران حجاب در مدارس خود محسوب می شوید، در زمینه ی گسترش حجاب می توانید بسیار تاثیر گذار باشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، نسل امروز را وارث خون شهدا دانست و گفت : عظمت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست و ارثی که آن ها برای ما به جا گذاشته اند همین پیشرفت های ما در عرصه های علمی و اقتصادی و … است.

وی اضافه کرد : اکنون وظیفه ی ماست که این راه را ادامه دهیم.

سیمایی شهدا را افراد بسیار با ایمان و اهل رعایت مسائل شرعی و حلال و حرام دانست و اضافه کرد: حضرت امام نیز این گونه بودند. زیرا حتی زمانی که عراق شهرهای ما را بمباران می کرد ایشان اجازه ی بمباران شهرهای آن ها را به ما نمی دادند.

وی سپس به بیان خاطره ای از یک شهید که اهل مراعات بسیار بودند اشاره کرد.

در پایان مراسم نیز با اهدای هدایایی از دانش آموزانی که در اردوهای راهیان نور شرکت داشتند تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads