کد خبر: 84519 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 جولای 2015 - 20:09

فرمانده پایگاه شهید شیرودی خمام خبر داد:

آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی پایگاه شهید شیرودی خمام+ پوستر

رضوان صیادی با اشاره به ثبت نام کلاس های تابستانی پایگاه شهید شیرودی خمام گفت: ان شاالله کلاس های پایگاه در قالب طرح جوانه های صالحین بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

به گزارش خوبان: ثبت نام کلاس های تابستانی پایگاه شهید شیرودی خمام آغاز شد.

رضوان صیادی فرمانده پایگاه شهید شیرودی خمام در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام مطلب فوق افزود: ان شاالله کلاس های پایگاه در قالب طرح جوانه های صالحین بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

آقای صیادی

وی ادامه داد: در طول هفته ما دو روز را به برگزاری این کلاس ها اختصاص داده ایم و کلاس ها به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول مربوط به کلاس هایی است که 16 جلسه ای می باشد و به صورت زنجیره ای برگزار خواهند شد و دسته دوم کلاس هایی خواهند بود که در قالب کارگاه های آموزشی و در طول یک تا سه جلسه برگزار خواهند شد.

صیادی همچنین از اعزام شرکت کنندگان در این کلاس ها به مشهد مقدس خبر داد و گفت: ان شاالله بعد از اتمام کلاس های تابستانی و با توجه به فاکتورهای در نظر گرفته شده تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

فرمانده پایگاه شهید شیرودی خمام با اعلام این که تمامی مربیانی که در این کلاس ها استفاده می شوند از مربیان نخبه شهر ما می باشند اظهار داشت: خانواده ها اگر بتوانند فرزندان خود را راغب نمایند که در این کلاس ها شرکت کنند مطمئنا استفاده لازم را از این طرح خواهند برد. و از خانواده های خمامی نیز می خواهم کلاس هایی را برای فرزندان خود انتخاب کنند که کاربردی تر و با توجه به استعداد فرزندان خود باشد.

گفتنی است؛ مهلت ثبت نام در کلاس های تابستانی تا 28 تیر می باشد و علاقه مندان برای ثبت نام و همچنین اطلاع از برگزاری کلاس ها می توانند از ساعت 17 الی 20 به پایگاه شهید شیرودی خمام مراجعه نمایند. همچنین افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09118275890 تماس حاصل نمایند.

پوستر این کلاس ها را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

 

کلاس های تابستانی پایگاه شهید شیرودی خمام

 

انتهای پیام/82

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. مرتضی
     | 2015/07/19 - 12:44
    پاسخ

    با سلام خدمت جناب صیادی عزیز کاش در سطح شهر تبلیغات وسیع تری داشته باشید ممنون

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads