کد خبر: 84458 - تاریخ: چهارشنبه، 15 جولای 2015 - 19:09

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان:

مقام معظم رهبری اراده ی نظام اسلامی را در مذاکرات هسته ای به امریکا و متحدانش دیکته نمود

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان گفت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در طرح همدلی و همزبانی دولت و ملت، و مدیریت بی نظیر معظم له، منطق و اراده نظام اسلامی را در مذاکرات هسته ای به امریکا و متحدانش تحمیل و دیکته نمود.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در جلسه اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران به ایراد سخن پیرامون مذاکرات هسته ای پرداخت.

وی بیان کرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در طرح همدلی و همزبانی دولت و ملت و مدیریت بی نظیر معظم له، منطق و اراده نظام اسلامی را در مذاکرات هسته ای به امریکا و متحدانش تحمیل و دیکته نمود.

معتمد با اشاره به اینکه حقانیت، مظلومیت و صداقت نظام و مردم ایران که در معرض دید مسلمانان و ملت های غیرمسلمان قرار دارد، تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و حمایت و پشتیبانی صهیونیسم پس از چند دهه مبارزه و مقاومت در برابر باورها و اعتقادات ملت شریف ایران نه تنها در این مرحله از مذاکرات هسته ای به قدرت منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی اعتراف نمود.

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه در حقیقت اعتراف دشمن به توان و قدرت نظام اسلامی در منطقه، موجب خرسندی ملت ایران و مسلمانان جهان می باشد تصریح کرد: البته تیم مذاکره کننده به خوبی می دانند که هر توافق و تصمیمی در ادامه روند گفتگوهای هسته ای باید در راستای تقویت و استحکام عزت و اقتدار ملی باشد در غیر این صورت برای ملت فهیم صبور و مجاهد ایران اسلامی قابل قبول نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همچنین گفت: نتیجه توافق مذاکرات هرچه که باشد، در روحیه استکبار ستیزی و پرچم داری انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و دفاع از ملت های مسلمان و مظلوم جهان تاثیر گذار نیست.

وی در پایان اضافه کرد: ملت ما براساس تعیین های وحیانی و آموزه های دینی هم اهل انتصار است و هم اهل تناصر. یعنی هم در مقابل قدرت های قلدر و و زورگو می ایستاد و هم ملت های مسلمان را برای مبارزه برعلیه اهل ظلم و ستم و استکبار به میدان می آورد. این رسالت انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) مبتنی بر مبانی مکتب اسلامی ناب محمدی تبیین نموده است و برای همیشه و در همه عرصه ها جزء اصول سیاسی این انقلاب است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/94


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads