کد خبر: 83955 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 جولای 2015 - 23:15

پیام بخشدار خشکبیجار به مناسبت روز قدس/

روز قدس توفانی سهمگین بر علیه رژیم صهیونیستی است

از نظر تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز قدس نام گذاری شده است که یادگاری از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد و برگزاری آن در هر سال توفان سهمگینی بر علیه رژیم صهیویستی می باشد.

به گزارش خوبان: رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: از نظر تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز قدس نام گذاری شده است که یادگاری از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد و برگزاری آن در هر سال توفان سهمگینی بر علیه رژیم صهیویستی می باشد.

روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جای جای جهان اسلام هم چون عراق، سوریه، یمن و کشورهای شمال آفریقا را درگیری و خون ریزی فرا گرفته است که ذر پشت پرده تمامی این اتفاقات رژیم جنایت کار اسرائیل قرار دارد.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت عزیز ایران ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و در لبیکی دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب در حقانیت ملت مظلوم فلسطین و جعلی بودن رژیم اشغال گر قدس، با شرکت فعالانه در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت ولایت مدار بخش خشکبیجار دعوت به عمل می آید تا با حضوری یکپارچه، فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستم دیده فلسطین به گوش جهانیان برساند.

انتهای پیام/12

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. محمد علیدخت
     | 2015/07/11 - 19:13
    پاسخ

    باسلام و درود برشما جناب آقای محمدنژاد بخشدار محبوب و مردمی بخش خشکبیجار. بسیار عالی ……….

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads