کد خبر: 83832 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 جولای 2015 - 15:23

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری سخنران راهپیمایی روز قدس در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از معرفی حجت‌الاسلام «ذوالنوری» مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان سخنران اصلی راهپیمایی روز قدس در رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت معرفی شده است، اظهار کرد: حجت‌الاسلام دکتر مجتبی ذوالنوری دبیر کل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر و مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران اصلی راهپیمایی روز قدس در رشت است.

 

حجت الاسلام ذوالنوری

وی با دعوت از مردم گیلان برای حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: امیدواریم همانگونه که تاکنون مردم فهیم گیلان با حضور معنادار خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و همدلی و همراهی با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام را به نمایش گذاشتند بار دیگر با گام‌های استوار و مشت‌های گره‌کرده خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی روز جهانی قدس را دارای اهمیت زیادی دانست و افزود: با توجه به جنایت‌های متوالی آل‌سعود که با دستور صهیونیست‌های اشغالگر در یمن انجام می‌دهد و مردم مظلوم و بی‌پناه یمن را بی‌رحمانه می‌کشند، حفظ وحدت مسلمان بیش از گذشته ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم وحدت تمام مسلمانان در برائت از جنایات آل‌سعود و صهیونیسم متجاوز و اشغالگر، می‌طلبد که راهپیمایی امسال روز قدس نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

اشجری شعار راهپیمایی روز قدس را «روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن» عنوان کرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در گیلان به طرف تمام میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ساعت برگزاری راهپیمایی روز قدس در رشت را 10 صبح اعلام کرد و متذکر شد: راهپیمایی روز قدس در رشت از چهار مسیر به طرف میدان مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads