کد خبر: 8379 - تاریخ: پنج‌شنبه، 27 سپتامبر 2012 - 15:26

روايت سردار فضلي از هل دادن بني‌صدر

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: به خاطر اهانت‌هايي که بني‌صدر به رزمندگان کرده بود با بسيجيان قرار گذاشتيم هلش بدهيم تا دست و پايش بشکند.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: سردار علي فضلي در همايش اردويي هم‌انديشي روساي مجامع واتحاديه‌هاي امور صنفي و فرماندهان حوزه‌هاي سراسر کشور که در هتل محمد رسول الله مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبريک به مناسبت دهه کرامت وهفته دفاع مقدس با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلامي با ذکر خاطره‌اي از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هنوز بيش از 39 روز از تجاوز وحشيانه حزب بعث به ايران اسلامي نگذشته بود که همراه تعدادي از دوستان عازم جبهه‌ جنوب شديم؛ وقتي به آنجا رسيدم در جلسه‌اي که به رياست شهيد حسن باقري برگزار شد شرکت كرديم.

وي افزود: بعد از خبرهاي نه چندان خوبي که به ما مي‌رسيد، به ما اطلاع دادند که بني صدر‌خائن، قرار است در حسينيه براي نيروهاي داوطلب سخنراني كند، در سخنراني بني‌صدر، جزء توهين و تحقير چيزي ديگري نصيب بچه‌ها نشد، با اين بهانه که ما آموزش نظامي فرا نگرفته‌ايم نه تنها آب و غذا نمي‌داد بلکه از دادن سلاح ومهمات نيز خودداري مي‌کرد، تا اينکه بعد از جلسه به همراه ديگر رزمندگان تصميم گرفتيم موقع خروج، بني‌صدر را هل دهيم تا از پله‌ها افتاده ودست و پايش بشکند؛ که متاسفانه با دخالت محافظينش هيچ اتفاقي براي اين خائن پيش نيافتاد.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: فردا ظهر آن روز نماز را به امامت شهيد مظلوم آيت‌ الله بهشتي اقامه کرديم، بعد از نماز شهيد بهشتي فرمود”اي کاش من هم مي‌توانستم مثل شما سلاح به دست بگيرم واز امام و انقلاب اسلامي دفاع نمايم”.

فضلي با بيان اينکه بصيرت متعلق به تمام دوران‌هاست خاطرنشان کرد: پاي هيچ نيروي بعثي هيچ وقت به جزيره مينو نرسيده است، با حضور تعدادي از نيروهاي داوطلب يک گردان براي اعزام به آبادان جهت شکستن محاصره تشکيل شد، اما بعد از مدتي که قصد اعزام به آبادان را داشتيم فرمانده گردان اعلام کرد سيد حسين خميني دستور داده است که به جزيره مينو برويم، که بعد از اصرار بچه‌ها رفتن به جزيره مينو کنسل شد، بعد از مدتي متوجه شديم که بني‌صدر خائن براي اينکه گردان رابي خاصيت کند اين دستور راه سيد حسين خميني داده بود، آري دوستان وهمرزمان بايد در تمام مراحل زندگي بصيرت داشته باشيم.

وي علت جاودانه شدن دفاع مقدس را ايمان واخلاص رزمندگان انقلاب اسلامي ارزيابي کرد.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين، اصناف را پرچمدار ومعتمد بازاريان دانست و در رابطه با اهانتي که به پيامبر گرامي اسلام صورت گرفته است تاکيد کرد: قطعا توهين به پيامبر گرامي اسلام نه براي اولين بار ونه براي آخرين بار خواهد بود.

فضلي ادامه داد: جهان اسلام از توهين به مقدسات اسلامي به خشم آمده وبا حضور گسترده خشم و انزجار خود را از استکبار جهاني و رژيم نامشروع صهيونيستي به نمايش گذاشته است.

وي به پيروزي حزب الله لبنان و مقاومت اسلامي حماس اشاره وخاطرنشان کرد: اگر حزب الله در جنگ 33 و مقاومت اسلامي حماس در جنگ 22 به پيروزي مي‌رسند، فقط به خاطر عقبه‌ا‌ي است که از آن انديشه بسيجي است.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين با تاکيد به اينکه بسيجي در همه حال خط شکن است از بازاريان خواست با تعطيلي يک روزه بازار وتحريم کالاهاي ساخت کشورهاي استکباري به تکليف الهي وانقلابي خود عمل کنند.

فضلي همچنين در رابطه با اعزام کاروان‌هاي راهيان نور اذعان کرد: سال گذشته بيش از 4 ميليون نفر عازم کربلاي ايران شده‌اند، كه ما براي امسال تدارک 5 ميليون زائر کربلاي ايران را ديده‌ايم، همچنين بايد گفت به ياري خدا از 12 مهر ماه سال جاري اعزام يک ميليون دانش آموز به مناطق جنگي دوران دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads