کد خبر: 83621 - تاریخ: شنبه، 4 جولای 2015 - 16:52

احمدی‌نژاد در مراسم افطار با شماری از مقامات دولت های نهم و دهم:

فعلا هیچ برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارم/ مهم ترین کار ما الان بازخوانی خط امام (ره) است

رئیس دولت نهم و دهم با بیان اینکه ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه و علاقه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی نداریم، گفت: اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتاً به ملت اعلام می‌کنم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم در مراسم افطار با شماری از مقامات و مسئولان عالیرتبه دولت های نهم و دهم که چند روز پیش در ساختمان ولنجک تهران برگزار شد، اظهار داشت: بنده و جمعی از دوستان پس از یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده ایم که در این مقطع از زمان، به جز بازخوانی و تبیین اندیشه حاکم بر انقلاب که همان اندیشه امام راحل، اسلام ناب و حقیقت توحید و عدالت است، هیچ مسئولیت و تکلیف دیگری نداریم.

وی افزود: البته اکثر شما می‌دانید که ما اینجا سرگرم چه کاری و دنبال چه برنامه‌هایی هستیم. بعضی دوستان اطلاع نداشتند و خواستند توضیح بدهیم تا همه بدانند. عده‌ای از دوستان در اینجا از سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی برای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازخوانی مجدد خط امام راحل (ره) هستند.

رئیس دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: شما می‌دانید که فشار بر جمع ما برای حضور در برنامه‌های سیاسی مثل انتخابات مجلس و دولت و چه و چه زیاد است. من می‌خواهم خدمت آن دسته از عزیزانی که اطلاع ندارند عرض کنم که ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه‌ای و علاقه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی نداریم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه متاسفانه در رسانه‌ها، حرف‌های دروغ و بی‌پایه و اساس زیاد زده می‌شود، گفت: در رابطه با ما ظاهرا فعلا “رفع القلم” است. ظاهرا همه آزادند که هرچه می‌خواهند از دروغ و تهمت و افترا علیه دولت‌های نهم و دهم و اینجانب و دوستانم بگویند، بنویسند و منتشر کنند.

وی اضافه کرد: خبرهای جعلی را در بولتن‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر می‌کنند و حتی به داستان سرایی می‌پردازند. یکی از دوستان امروز متن مفصلی را از یک روزنامه نقل کرد که از صفر تا صد آن کاملا ساختگی بود. ابتدا خبرهای دروغ را منتشر می‌کنند و سپس برپایه القائات سوء، درباره آنها به داستان سرایی می‌پردازند. این وضعیت خیلی بدی است که برای مواجهه با آن و پاسخ به دروغ پردازی‌ها، نیاز به استخدام ده‌ها کارمند است تا تمام این رسانه‌ها را رصد کرده و هر روز مطالب آنها را تکذیب کنند و آنها هم حتی تکذیبیه‌ها را منتشر نکنند و البته ما هزینه انجام این کار را نداریم.

رئیس دولت نهم و دهم با تاکید بر اینکه به کار سیاسی معمول نه علاقه و نه انگیزه‌ای داریم، اظهارکرد: جلساتی که در اینجا برگزار می‌شود، همانطور که گفتم در زمینه بازخوانی خط امام، مبانی انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است. مطلق راجع به مسائل دیگر اینجا بحثی نیست. البته شما من را می شناسید.

وی خاطرنشان کرد: اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتاً به ملت اعلام می‌کردم. بنده با سیاسی کاری‌هایی که معمولاً در گروه‌های سیاسی مطرح است میانه‌ای ندارم، اما تشخیص بنده و جمعی از دوستانمان این است که مهم‌ترین کار برای ما الان بازخوانی خط امام است.

 

انتهای پیام/47


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads