کد خبر: 83605 - تاریخ: شنبه، 4 جولای 2015 - 16:45

حجت الاسلام صفری در نماز جمعه خشکبیجار:

اجازه نمی دهیم کسی تفکر«هیهات من الذله» شیعه را به نفع خود مصادره کند/ در جنگ نفس گیر مذاکرات هسته ای برای فرزندان این ملت دعا می کنیم

امام جمعه خشکبیجار گفت: مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 5+1 یک جنگ تمام عیار و نفس گیر بین یک کشور و تمام دنیا است و این برای ما افتخار است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری در نماز جمعه خشکبیجار، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: در این روز هیچ کس، دیگری را دعوت به حضور در راهپیمایی نمی کند. چرا که این روز دعوت کردنی نیست و همه در آن حضور دارند. مثل شعار مرگ بر آمریکا که حذف کردنی نیست تا زمانی که استکبار و دشمنی دشمن وجود دارد.

 

وی افزود: نماد ظلم و زورگویی امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. اگر روزی کشوری، جای این دو کشور را پر کند شعارهای مستکبرین عالم علیه آن کشور ثالث خواهد بود. زیرا جنگ بین حق و باطل تمام شدنی نیست.

 

امام جمعه خشکبیجار با بیان این که مبنای فکری شیعیان از ابتدا تا به کنون «هیهات من الذله» بوده است اظهار داشت: این تفکر باعث بالندگی و پویایی ما شیعیان خواهد شد و اجازه نمی دهیم این تفکر را کسی مصادره کند.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به درپیش بودن شب های پرفیض قدر، به استفاده بهینه از این شب ها و ساعات تاکید کرد و افزود: فرصت همیشه برای انسان پیش نمی آید. به فرموده پیامبر اکرم(ص) کسی که در این شب ها مورد مغفرت خداوند قرار نگیرد بدبخت است.

 

امام جمعه خشکبیجار گفت: اگر شرایط برای مردم عزیز مقدور باشد و بتوانند مراسم شب های قدر را در مساجد احیا بگیرند، بسیار ارزشمندتر است تا در خانه های خود.

 

وی مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 5+1 را یک جنگ تمام عیار و نفس گیر بین یک کشور و تمام دنیا توصیف کرد و گفت: این برای ما افتخار است. در این جنگ نفس گیر برای فرزندان خود دعا می کنیم که پیروز شوند. پیروزی برای ما زمانی معنا می یابد که منافع و مصالح نظاممان در آن مراعات شود.

 

حجت الاسلام صفری گفت: در برخی مجالسی که با هزینه های بیت المال ترتیب داده می شود، آقایانی که مفسده های سیاسی و اقتصادی شان برای همگان روشن است، علیه نظام صحبت می کنند که برای ما قابل تحمل و هضم نیست.

 

وی با طرح این سوال که از ابتدای انقلاب تا به امروز کدام یک از سیاستمدارانی که در جبهه مقابل انقلاب قرار داشته اند کشته شده اند گفت: اما در واقعه ای  مثل 7 تیر، 72 تن از شخصیت های مملکت در یک روز و در یک مکان کشته می شوند. اما مخالفین تحمل ندارند چند روز را در زندان بمانند.

 

امام جمعه خشکبیجار افزود: در کجای انقلاب های دنیا می توان نمونه ای همچون انقلاب ایران یافت که در آن در قبال کشته شدن بهترین شخصیت های مملکت، نظام، به بهانه آزادی بیان سکوت کند؟ بله این مرام علی بن ابی طالب (ع) است که ما در نظاممان آزادی بیان داریم.

 

وی تصریح کرد: آن وقت که مردم به کاندیدای مورد نظر این افراد رای می دهند، فهیم و آزادی خواه خوانده می شوند اما اگر کاندیداهای مورد نظر این افراد رای نیاورند، همین مردم دگم و متحجر خطاب می شوند.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به حصر سران فتنه 88 گفت: نظام باید شما را حصر کند. چرا که اگر خونی از دماغ شما بیاید، تمام کشور را زیر سوال خواهید برد. نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از سواستفاده دشمن، سران فتنه را حصر می کند که در واقع محافظت از این افراد است.

 

امام جمعه خشکبیجار در پایان گفت: برای ما تنها بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.

 

انتهای پیام/87


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads