کد خبر: 83533 - تاریخ: جمعه، 3 جولای 2015 - 19:07

نمایندگی کار بسیار سختی است/

تامینی: گریه های مردم من را بار دیگر به فکر کاندید شدن انداخت

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم ولی گریه های مردم مرا بار دیگر به فکر کاندید شدن انداخت و در این راه وارد حواشی انتخاباتی نمی شوم.

به گزارش خوبان، حسن تأمینی در حاشیه ضیافت افطاری خود در دانشگاه آزاد رشت در مورد حضورش در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگی کار بسیار سختی است و مردم انتظاراتی دارند که یک نماینده نمی تواند تمامی این نیاز ها را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر بیشترین حضور را در استان داشتم و از بخش های مختلف بازدید کردم، گفت: مهم ترین مشکل گیلان اشتغال است و متاسفانه در این رابطه نتوانسته ایم خیلی موفق باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: دلمان می خواهد تمامی مشکلات را برطرف سازیم ولی نمی توانیم زیرا مشغله ها و مشکلات زیاد است.

تامینی با تأکید بر اینکه در بحث کاهش مشکلات استان به خصوص شهرستان رشت و رفع نیاز ها و مطالبات مردم از خودم راضی نیستم، بیان کرد: برای حل و فصل خلاء ها و کمبود های گیلان خیلی کار داریم که باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمی کنم ولی گریه های مردم من را بار دیگر به فکر کاندید شدن انداخت تا این بار با عزم بیشتری در مسیر رفع کمبود ها و مشکلات مردم گام بردارم.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه وارد حواشی انتخاباتی نمی شوم، اظهار کرد: همیشه دست به زانوی خود زدم و کار های خود را انجام داده ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمتر کسی را سراغ دارم که دو دوره در خانه ملت باشد و در کمیسیونی فعالیت داشته باشد که دو وزیر دارد در این رابطه مشکلات زیاد است و باید بیش از گذشته کار کرد.

منبع: دیار باران

انتهای پیام/75

 

 

 

اخبار مرتبط:

تأمینی از کاندیداتوری در انتخابات آینده مجلس انصراف داد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. ناشناس
     | 2015/07/4 - 13:01
    پاسخ
    +3
    0

    جناب تامینی:
    بنده در جلسه ای که شما این فرمایش را فرمودید حضور داشتم:”سال گذشته در مراسم افطاری گفتم که دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمی کنم”
    هرگز و هرگز به یاد ندارم با وجود تمام مشکلات و گرفتاری هایی که در زندگی ام داشته ام پیش کسی گریه کرده باشم مگر پیش خدای خود که به آن اشک ها هم می بالم.
    خواهش می کنم از جیب مردم خرج نکنید.پاسخگویی به درگاه الهی بسیار مشکل است برادر من.بر فرض مثال کسی هم پیش شما برای مال دنیا گریه کرد ، نباید آنرا دستاویز رسیدن یه مقام قرار داد.محترمانه توصیه می کنم : اولا روش بسیار بدی را برای بازگشت به انتخابات ، در نظر گرفته اید .همشهریان و هم استانی های خود را بیش از این خوار و ذلیل نکنید.

    دوما:بنده هم جزو همین مردمم ، و هرگز به یاد ندارم پیش کسی سر خم کرده باشم و برای نیاز مادی ام گریه کرده باشم، لذا به شما اجازه نمی دهم از حق شهروندی من ، دستاویز انتخاباتی درست کنید.

    سوما: محترمانه ؛ و مردانه سر حرفی که زده اید ، بمانید و از انتخابات کناره گیری کنید.مگر آنکه توانایی معجزه کردن داشته باشید .چرا که اگر نمایندگی کار سختی است ، هم برای شما سخت است و هم برای دیگران.فراموش نکنید که وظیفه نمایندگی صرفا قانون گزاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است و لاغیر(هم به شما عرض کردم و هم به خودم و هم به سایر همشهریانم)

    چهارم و کلام آخر : آزاده باشید و شرافت را در راس امور زندگیتان قرار دهید.
    حضرتعالی فرد با سواد و تحصیل کرده ای هستید .با ملت و مردم خود مثل جهان چهارم و پنجم و … رفتار نکنید . بنده حقیر کمترین از ابتدای ورود شما به عرصه خدمت ؛ جنابعالی را می شناسم و روزهای ابتدایی، ارادت بسیار زیادی به شما داشتم.ولیکن در این اواخر مواردی را از شما مشاهده می کنم که موجب تاسف و شگفتی بنده است.
    پیروز باشید.

  2. علوی
     | 2015/07/4 - 19:20
    پاسخ
    +3
    0

    این یک نوع بازارداغی است . شیوه نخ نما شده که القا کند حضور ایشان در عرصه نمایندگی اولاً خواسته مردم است ثانیاً جز خدمتگذاری هدف دیگری در کار نیست ولی متاسفانه بین حرف و عمل ایشان فرسنگها فاصله است . ایشان به حرمت خون برادران شهیدش هم که شده باید دست از فریب افکار عمومی بردارد و کمی رفتارهای خود در انتخابات قبلی را بازخوانی کند اگر توانست وجدان خود را مجاب کند که هدفی جز خدمت نداردآنوقت با صلابت وارد عرصه انتخابات شود ولی اگر به نتیجه ای خلاف نتیجه اول رسید مردانه کنار بکشد که این برای آخرتش بهتر و مرضی روح برادران شهیدش خواهد شد .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads