کد خبر: 83518 - تاریخ: جمعه، 3 جولای 2015 - 18:24

در پایانه مسافری ماسوله؛

داس راننده سر همکارش را شکافت+ تصویر

نزاع دو راننده با داس در پایانه مسافری ماسوله منجر به شکستن سر یکی از آنها و بازداشت دیگری شد.

به گزارش خوبان، بین دو راننده مینی‌بوس پایانه مسافری فومن‌ ـ‌ ماسوله پیش از ظهر امروز نزاعی رخ داد و یکی از رانندگان با داس ضربه سنگینی را به سر راننده دیگر وارد کرد و موجب شکستن سر و خونریزی شدید وی شد.

راننده مجروح بلافاصله به بهداری ماسوله منتقل شد اما این مرکز درمانی با امکانات کم پس از تزریق سرم او را به بیمارستان فومن منتقل کرد و مجروحیت راننده مذکور به قدری بود که بیمارستان فومن نیز کاری جز انتقال او به مرکز درمانی رشت نتوانست انجام دهد.

راننده بیهوش برای انجام تصویربرداری و سی‌تی‌اسکن به یکی از بیمارستان‌های رشت منتقل شد و وضعیت نامناسبی دارد ضمن اینکه فرد ضارب نیز بازداشت شده است.

به گفته شاهدان صحنه و تعدادی از رانندگان پایانه مذکور، در خودروی فرد ضارب مواد مخدر از نوع شیشه و روانگردان پیدا و موضوع در کلانتری ماسوله صورت‌جلسه شد.

با توجه به اینکه تمام رانندگان پایانه‌های مسافری باید از نظر اعتیاد سالم باشند موضوع درگیری دو راننده پایانه مسافری و کشف مواد مخدر از مینی‌بوس به عنوان وسیله نقلیه عمومی قابل تأمل است و به نظر می‌رسد اداره‌کل پایانه‌های حمل و نقل گیلان باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد تا حوادث مذکور تکرار نشود.

11
منبع: فارس

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads