کد خبر: 83063 - تاریخ: دوشنبه، 29 ژوئن 2015 - 12:42

در شبکه های اجتماعی چه خبر است؟!

تبلیغ گسترده آرایشگاه های زنانه با انتشار عکسهای برهنه زنان گیلانی! + تصاویر

آرایشگاه ها این عکسهای برهنه را که مربوط به زنان گیلانی می باشد در حالت های قبل و بعد از آرایش در شبکه های اجتماعی برای عموم به نمایش می گذارند تا از این طریق مشتری جذب کنند!

به گزارش خوبان، استفاده از شبکه های اجتماعی که با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است، تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی شده است.

در سالهای قبل فقط به طور شخصی مورد استفاده بوده که در چند مدت اخیر با لحاظ فواید مثبت آن در انتقال سریع مطالب و دسترسی آسان و همه گیر، فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات بازرگانی اماکن تجاری، استفاده از نوع دیگری از قابلیت ها برای سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی و حتی حیاط خلوت هنجار شکنان و طرفداران آزادی های یواشکی و از این قبیل بوده که در آمیختگی این موارد با هم باعث قبح شکنی و هنجار شکنی ارزشهای ایرانی اسلامی شده است.

 

zanan-gilan-3-500x666

 

در این میان معزل شدید زنان گیلانی به آرایشگاه و تعدد آرایشگاه های فراوان مخصوصا در مناطق بالای شهر رشت بر کسی پوشیده نیست و آرایشگران نیز وسوسه تبلیغات در این شبکه ها شده اند.

اخیرا مطلع شده ایم که تعدادی از این آرایشگران اقدام به ایجاد گروه هایی در شبکه اجتماعی نموده اند که در آن نمونه کارهایشان را با دیگران بدون هیچ محدودیت و سانسوری به اشتراک می گذارند.

 

zanan-gilan-11-500x667

 

نمونه ای از این عکسها که مربوط به زنان گیلانی هستند و تصاویر برهنه خود را در حالت های قبل و بعد از آرایش برای عموم به نمایش می گذارند در حالی که خیلی از افرادی که او را تماشا می کنند از محارم آن فرد نمی باشند.

در واقع می توان گفت که اینان سربازان غربی ها و شبکه های ماهواره ای برای ترویج فرهنگ به زوال رفته آزادی یواشکی در گیلان هستند.

 

zanan-gilan-4-500x889

 

متاسفانه تجمل گرایی و مد پرستی زنان گیلانی به همینجا ختم نمی شود و سالن های اپیلاسیون متعدد در خیابانهای شهر رشت به خصوص در گلسار، منظریه و اکثر محلهای کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت هستند و با بی شرمی تمام در سر درب خود قید اپیلاسیون کل بدن را ذکر می کنند.

در همین خصوص گفتگویی با یکی از صاحبان این سالن ها داشته ایم که این خانم اینطور بیان داشت: در گذشته در شهر اصفهان سکونت داشته و به همین کار مشغول بود و زنان این استان به هیچ وجه از این موضوع استقبال نمی کردند و حتی بسیاری از اطرافیان او را مورد شماتت قرار می دادند.

 

zanan-gilan-61-500x666

 

وی افزود که به این خاطر مهاجرت کرده و به گیلان آمده و با یکی از این سالن داران شریک شده و فقط در مدت ۲ سال توانسته یک سالن مجزا خریداری کند.

این تنها یک نمونه از این معزل بود و استقبال زنان گیلانی به حدی است که اینگونه سالن ها کاملا مانند مطب پزشکان به مشتری هایشان نوبت می دهند و حتما تاکید دارند که باید سر وقت حاضر باشند.

با در نظر گرفتن بحث فیلترینگ که فقط به مانند سرعت گیر عمل می کند و عبور از آن کار ساده ایست، چگونه می توان کم کاری نهاد های مربوطه از قبیل ارشاد و اماکن و نهاد های امنیتی را که نا آشنا با این شبکه ها نیستند را در بروز این مشکل در نظر نگرفت!

 

zanan-gilan-2-500x889

 

آیا کثرت در استقبال همه گیر از این پدیده توجیه خوبی برای عدم برخورد و بی توجهی است!؟

اما اینگونه نیست بلکه دلیل اصلی اینگونه از معضلات فقط اکتفا نمودن به دستورالعملهای سازمانی در پشت میز و زیر کولری بوده و عدم برخورداری از روحیه جهادی به طوریکه بی شک قریب به اتفاق همه مسئولین در تلفن های همراهشان با این شبکه ها آشنا و از مشکلات در آن نیز آگاه اند.

رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات فرهنگی روحیه و مدیریت جهادی تک تک افراد، نه سازمانی را بارها توصیه فرموده اند که جای کار و تامل دارد.

 

zanan-gilan-51-500x666

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. .....
     | 2015/06/29 - 16:09
    پاسخ
    0
    -4

    جالب این اینجاست شوهرهای بی غیرت این زنان عکس العملی نشان نمیدهند فقط موندم چرا مرد دیگه میاد با همسرانشون ارتباط برقرار میکنه عصبی ناراحت میشند؟ حتی کارشون به طلاق کشیده میشه ای بابا آخه خنگ خدا از اول غیرتی باش خب یا این وری باش یا اونوری. نکته دیگه هم که خیلی جالبه اینه آقا شوهر اصن بی غیرت حجب و حیا خود زن چی شده؟ای بابا بیخیال بذار …کنند که گریه آخر ماجرا برای این جور آدمهاست که دیگه خیلی دیر شده براشون سر این موضوع الان نظرم عوض شد آخر ماجرا دیگه گریه نمیکنند شوهر میگه این نشد زن دیگه زنه میگه این نشد این همه کشته مرده دارم یکی دیگه و …..این داستان ادامه دارد

  2. آخرالزمان
     | 2015/06/29 - 19:49
    پاسخ
    0
    -4

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره یکی از مصادیق بارز بی‌غیرتی می‌فرماید: هنگامی که زنی آرایش کرده و معطر از خانه خارج شود و شوهرش نیز به این کار راضی باشد، به ازای هر قدمی که زن بر می‌دارد، خانه‌ای در آتش برای شوهرش بنا می‌شود./ الکافی ج 5 ص 537

    هر مردی که همسرش آرایش کرده از خانه اش بیرون می رود ، بی غیرت است و هر آنکه چنین مردی را بی غیرت بخواند ، گناه نکرده است. امیر مومنان علی علیه السلام / بحارالانوار

  3. عصر ظهور
     | 2015/06/29 - 20:00
    پاسخ
    0
    -4

    همّ و غم مردم (در آخرالزّمان) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می‌شود، دیگر اهمیت نمی‌دهند که آنچه می‌خورند حلال است یا حرام؟ و اینکه آیا راه اطفای غرایزشان مشروع است یا نامشروع؟!
    (اصول کافی، ج۸، ص۴۲٫)

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads