کد خبر: 82984 - تاریخ: یکشنبه، 28 ژوئن 2015 - 14:46

دبیر حزب مؤتلفه گیلان:

از مدیران استان می‌پرسیم چرا به فتنه‌گران در استانداری گیلان پست می‌دهید

حسن کربلایی با اشاره به حضور افراد مسئله دار در استانداری گفت: زمانی که فتنه‌گران در مسندهای امور قرار گرفته و مسئولیت می‌‌گیرند ممکن است بعدها مفاسد اقتصادی به‌بار آورند. حضرت آقا فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و از مدیران استان می‌پرسیم به چه دلیل این فرمایش حضرت آقا را نادیده گرفته و به فتنه‌گران در استانداری پست می‌دهید.

به گزارش خوبان، حسن کربلایی در جمع نیروهای ارزشی، ولایی و اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه در درگیری‌های سیاسی باید حواس ما جمع باشد، اظهار کرد: نباید افرادی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس امتحان سختی را پس دادند مورد ظلم قرار گیرند.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی در دولت خود به همان اندازه که برخی امتحان‌ پس‌داده‌ها در پست‌های مختلف را به‌کارگیری کرده، از نیروهای اصولگرا و ارزشی نیز استفاده کند.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان، طلایی‌ترین دوران خدمت‌رسانی به مردم را دولت احمدی‌نژاد دانست و متذکر شد: برخی نقطه ضعف‌ها در دولت وجود داشت، اما این دولت پاک‌دست و خاکی بود، بنابراین در این بخش سزاوار دفاع است.

این مسئول با انتقاد از برخی اظهارات توسط یکی از نمایندگان رشت درباره منتقدان دولت، تبیین کرد: بی‌اصل و ریشه خواندن منتقدان دولت نشانه بی‌ادبی است و باید مشخص شود این فرد در مجلس عضو کدام فراکسیون است.

کربلایی با اشاره به اینکه اینگونه افراد زمانی دور احمدی‌نژاد جمع بودند و اکنون دور نوبخت می‌گردند، ادامه داد: اینها راه ماندگاری را بلد هستند و هر جا که بودند فتنه‌گری خود را انجام دادند.

وی خطا در تمام دولت‌های گذشته را امری غیرعادی ندانست و خاطرنشان کرد: ما نیز اعتقاد داریم هر کس در هر جناحی که دزدی کند و دست به بیت‌المال بزند باید به نحو شدید با او برخورد شود، اما نباید این اقدام‌ها را به پای نظام نوشت.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان اضافه کرد: زمانی که فتنه‌گران در مسندهای امور قرار گرفته و مسئولیت می‌‌گیرند ممکن است بعدها مفاسد اقتصادی به‌بار آورند و نمونه‌اش عضو فراری شورای دوره سوم شهر رشت است که ما او را رد صلاحیت کرده بودیم، اما با مخالفت‌هایی مواجه شدیم و نتیجه این شد که امروز متهم و فراری است.

وی متذکر شد: حضرت آقا فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و از مدیران استان می‌پرسیم به چه دلیل این فرمایش حضرت آقا را نادیده گرفته و به فتنه‌گران در استانداری پست می‌دهید.

کربلایی تأکید کرد: تنها هنگامی می‌توان به افراد فتنه‌گر مسئولیت داد که با صدای بلند اظهار ندامت کرده و شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دهند اما آقایان این کار را نمی‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت دقت در انتصابات افراد در گیلان، توضیح داد: برخی از رقبا با نزدیک شدن به ایام انتخابات برنامه‌ریزی کرده و تشکیلاتی‌تر عمل می‌کنند، در حالی که نیروهای اصولگرا در مراسم‌هایی که گرفته می‌شود با تردید و اکراه حضور می‌یابند.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان بر ضرورت حفظ انسجام اصولگرایان تأکید کرد و یادآور شد: اگر مراسمی می‌گیریم همه کمک کنند و از اقدام ارزشی حمایت کنیم، حتی اگر جزو تشکیلات نباشیم باید در صحنه حضور داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه وقتی آمریکا، رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی و پسر شاه مخلوع از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، فتنه‌گران باید از این حمایت بمیرند، عنوان داشت: در یک عرصه‌ای مانند حماسه 8 و 9 دی مردم بساط فتنه‌گران را جمع کردند و امروز برخی‌ها به دنبال پهن کردن بساط فتنه در گیلان هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/79


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2015/06/29 - 07:15
    پاسخ
    +1
    0

    مثلا اگر برادر من خلافی کرد ، چون من با وی مدتی هم خانه بودم باید منهم محکوم شوم؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads