کد خبر: 82706 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 ژوئن 2015 - 12:30

در ضیافت افطاری رئیس جمهور چه گذشت؟

از تعبیر «سید مظلوم» برای «میرحسین موسوی» توسط کرباسچی تا سکوت روحانی

این ضیافت، که قرار بود مانند سال گذشته به صورت جداگانه برای اصلاح طلبان و اصولگرایان برگزار شود، در سال همدلی و همزبانی به صورت مشترک برگزار شد که با حاشیه هایی هم همراه بود که مهمترین آن اظهارات غلامحسین کرباسچی درباره سران فتنه بود که باعث شد اصل ماجرا تحت الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش خوبان به نقل از راه دانا: مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری شب گذشته با حضور احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب در سالن اجلاس سران برگزار شد.

نمایندگانی از احزاب اصولگرای موتلفه اسلامی، نمایندگان ادوار مجلس،جبهه پایداری انقلاب اسلامی،جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی‌ مهندسین، جبهه ایستادگی، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، حزب ایران زمین، جامعه اسلامی اصناف و بازار، جامعه جوانان متحد اسلامی و احزاب اصلاح طلب کارگزاران سازندگی، مجمع‌مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، مجمع نیروهای خط امام، حزب اعتماد ملی، حزب فرزندان ایران، حزب اسلامی کار، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، حزب مردم‌سالاری، حزب مردم، حزب اراده ملت، حزب اعتدال و توسعه، حزب ندای ایرانیان به این مراسم دعوت شده بودند و گروهی از آن ها حضور داشتند.

 

image (1)

 

این ضیافت، که قرار بود مانند سال گذشته به صورت جداگانه برای اصلاح طلبان و اصولگرایان برگزار شود، در سال همدلی و همزبانی به صورت مشترک برگزار شد که با حاشیه هایی هم همراه بود که مهمترین آن اظهارات غلامحسین کرباسچی درباره سران فتنه بود که باعث شد اصل ماجرا تحت الشعاع قرار بگیرد.

شهردار اسبق تهران که که یک از مهمانان دعوت شده به این مراسم بود با حمایت از سران فتنه تاکید بر مظلومیت آنها را داشت. در حالی که خود کرباسچی دارای اتهاماتی از جمله مشارکت در اختلاس به مبلغ چهارده میلیارد و پانصد و سی میلیون ریال؛ تصرف غیرمجاز در اموال عمومی؛ تضییع اموال شهرداری تهران؛ مشارکت در تبانی در معاملات شهرداری؛ مشارکت در ارتشا و … می باشد.

 

 

image

 

کرباسچی چه گفت؟

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در این دیدار ضمن تطهیر سران فتنه گفت که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت!

پس از این سخنان کرباسچی در حمایت از سران فتنه و نام بردن از آنان و تقاضای برای رفع حصر، برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله کوهکن، مصباحی مقدم و … ضیافت افطاری روحانی را ترک کردند .

مصباحی مقدم در اعتراض  به حضور فتنه گران در ضیافت افطاری روحانی و ترک این جلسه اظهار داشت: بنده ضیافت افطاری رئیس جمهور را به دلیل حمایت‌هایی که از سران فتنه در این جلسه مطرح شد ترک کردم.

مصباحی مقدم ادامه داد: آقای کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در این جلسه میرحسین موسوی را به سید مظلوم تعبیر کرد در حالیکه اگر بناست او سید مظلوم باشد لابد ظلم کننده به او نیز نظام است.

سخنگوی جامعه روحانیت تاکید کرد: این درحالی است که او ظلم بزرگی به نظام مرتکب شده و از این رو به نظر بنده نشستن در فضای این جلسه مشروعیت ندارد.

 

 

انتهای پیام/83


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. خانواده یک بسیجی
     | 2015/06/25 - 14:59
    پاسخ
    0
    -2

    جناب مصباح من شنیدم حضرت والا درجبهه تشریف نداشتیدفرمودیدفرصت فراهم نشد اونهم بعداز8سسسسسسااااااللللللل اماایشان نخست وزیرملت درزمان جنگ بود واقعامن فقط شنیدم اگه هم جبهه رفتیدواین حرف دروغ ازجنابعالی معذرت وازدرگاه حدااستغفارمیطلبم.

  2. خانواده یک بسیجی
     | 2015/06/25 - 15:09
    پاسخ
    0
    -3

    خوبان جان چشم آخرین باری است که به سایت شماسرک میکشم چون اولین نظری که مینویسم وسعی میکنم توهین نباشه شمادرراستای رسالت خبررسانی وامانتداری !!!!!!!!!!! به بهانه تکراری بودن پخش نمیکنیدالبته ازکثرت نظرات بینندگان که پخش کردین مشخصه چقدر به اصول پایبندید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدافظ

  3. مهدی
     | 2015/06/25 - 18:03
    پاسخ
    +2
    0

    جناب خانواده یک بسیجی واقعا شنیدن این حرف برای شما این قدر سنگین بود که به جای این که به وضعیت حال افراد توجه داشته باشید به عملکرد شون تو دوره 8 ساله دفاع مقدس اشاره می کنید هر چند تو اون 8 سال هم کم نبودن اشتباهات ایشون که با مدیریت امام راحل ختم به خیر شد.
    نخست وزیر دوران جنگ به قول شما 20 سال بعد یکی از بانیان اصلی فتنه 88 شد که کلی خسارت به کشور وارد کرد و در حالی که کشور آماده می شد با حضور 86 درصدی در انتخابات وارد عرصه جدیدی از شکوفایی بشه این آقای نخست وزیر جنگ با عملکردش سبب و زمینه ساز یکی از بزرگ ترین و پیچیده ترین برنامه دشمن در کشور شد که الانم باید فقط خدا رو شکر کنه که به خاطر مصالح کشور فعلا زنده است. مطمئن باش تو آخرت حتما تقاص خون ها و هزینه هایی که به کشور وارد کرد رو به همراه دوستانش باید بپردازد.

    فقط دعا کنیم همه مون عاقبت به خیر بشیم

  4. سیدایمان
     | 2015/06/25 - 22:50
    پاسخ
    +2
    0

    اسم بسیج رو خراب نکنید جناب خانواده یک بسیجی
    واقعا تجزیه و تحلیلتون خنده دار هستش
    شمر هم جانباز جنگ صفین بود برادر
    بصیرت
    بصیرت
    بصیرت

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads