کد خبر: 82457 - تاریخ: یکشنبه، 21 ژوئن 2015 - 12:46

بازگشت مظلومی بعد از 3 سال به استقلال/

پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد/ مظلومی: برای استقلال برنامه ای 3 ساله دارم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که امسال نیم نگاهی به بدست آوردن سهمیه آسیا و کسب جام دارد اما این تیم آبی‌پوش سال آینده باید قهرمان لیگ شود.

به گزارش خوبان، پس از اینکه مذاکرات مسئولان استقلال با استیماچ سرمربی اهل کرواسی به بن‌بست رسید، مذاکره مسئولان استقلال با پرویز مظلومی آغاز شد.

 

پرویز مظلومی

 

در این مذاکره، مسئولان استقلال با پرویز مظلومی به توافق رسیدند تا به این ترتیب بار دیگر هدایت آبی‌پوشان به این مربی برسد.

پرویز مظلومی پس از نشست صبح امروز یکشنبه با بهرام افشارزاده و انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که امسال نیم نگاهی به بدست آوردن سهمیه آسیا و کسب جام دارد اما این تیم آبی‌پوش سال آینده باید قهرمان لیگ شود.

وی ادامه داد: ما دنبال کسب نتایج خوب هستیم. امسال نیم نگاهی به سهمیه آسیایی و جام داریم.

وی در مورد برنامه‌اش در تیم استقلال افزود: سال آینده باید قهرمان لیگ شویم. برنامه‌ام هم برای سال سوم این است که بتوانیم در آسیا هم تیمی مطرحی باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال ادامه داد: باید حمایت شویم ولی برای هواداران نباید مهم باشد چه کسی سرمربی است زیرا مهم موفقیت استقلال است.

وی درباره اینکه آیا با حضورش در این تیم می تواند به بردهای استقلال مقابل پرسپولیس ادامه بدهد و لقب‌های «سوبله و چوبله» را مجددا مطرح کند، تاکید کرد: ما باید سر بازی کُری بخوانیم نه اینجا. در هر صورت آمده‌ایم که در دربی نبازیم.

مظلومی در خصوص منتقدانش و اینکه گفته می‌شود با حضورش در استقلال، این تیم ۱۰ سال به عقب برمی‌گردد، تصریح کرد: به هر حال هم نظر مخالف وجود دارد و هم نظر موافق، شما باید نظر موافقان را هم ببینید. خیلی‌ها از حضور من در استقلال استقبال کردند.

وی در ادامه یادآور شد: من برای مخالفان هم احترام قائلم ولی در این مدت بیکار هم نبودم. همین ۱۰ روز پیش در کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری حضور داشتم، ضمن اینکه در این مدت مطالعاتی هم داشتم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: اگر نگاه کنید، استقلال زمان من هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ فنی بازی‌های زیبایی انجام می‌داد. شک نکنید بازی استقلال بهتر از این هم خواهد شد؛ چرا که ما مجید صالح را کنار خود داریم که یکی از تئوریسین‌های فوتبال ایران است.

وی درباره اینکه چقدر اطمینان دارد تیمش در این فصل از مسابقات لیگ موفق باشد، خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد شرایط سال اول حضورمن در استقلال بدتر از این بود زیرا ۱۰ روز مانده به آغاز مسابقات تیم را تحویل گرفتم. آن روز فقط ۴ بازیکن استقلال قرارداد داشتند و ۱۴ نفر در آستانه جدایی بودند.

مظلومی افزود: اگر بتوانیم تیم خوبی جمع کنیم، قطعا به نتایج مطلوبی هم خواهیم رسید. ما در نقل و انتقالات عقب هستیم ولی باید در زمان کم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

وی درباره زمان شروع تمرینات استقلال هم، اظهار کرد: باید حداکثر تا قبل از شنبه هفته آینده تمرینات شروع شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره موضوع جلسه عصر امروزش با مسئولان باشگاه، یادآور شد: این جلسه درباره جذب باریکنان خواهد بود. مسائل مالی در حال حاضر برای من مهم نیست. من از نظر مالی با باشگاه استقلال صحبت نکردم. حتی طلبم از سال‌های گذشته عقب افتاده ولی هیچ وقت دنبال آن را نگرفتم و به باشگاه فشار نیاوردم. الان هم نه من و نه مجید صالح از نظر مالی با باشگاه صحبت نکرده‌ایم.

وی درباره اینکه چطور بلافاصله بعد از منتفی شدن حضور اشتیماتس در استقلال، سرمربی این تیم شد، اینگونه اظهار نظر کرد: ما از قبل صحبت کرده بودیم. من اولین مربی‌ای بودم که به استقلال برنامه دادم. در میان مربیان ایرانی، من و علیرضا منصوریان گزینه بودیم ولی چون منصوریان منتفی شد، سراغ گزینه خارجی رفتند. با این حال زمان برای مربی خارجی کم بود. اشتیماتس مربی خوبی است ولی زمان و شناختی از تیم نداشت.

مظلومی ادامه داد: گزینه بعدی من بودم که بلافاصله صحبت کردیم. ما هم در شرایط سخت هدایت تیم را قبول کردیم، چه الان و چه سال‌های گذشته که در کشورهای دیگر کار می‌کردم و در میانه فصل به استقلال آمدیم. حالا هم به استقلال لبیک گفتیم.

در ادامه این گفتگو یکی از خبرنگاران خطاب به مظلومی، گفت: آیا فکر نمی‌کنید برنامه شما برای قهرمانی استقلال در آسیا رؤیاپردازانه باشد؟ که وی به این پرسش اینگونه پاسخ داد: ما دنبال این برنامه هستیم. امسال باید نیم نگاهی به سهمیه آسیایی و نیم نگاهی هم به جام قهرمانی داشته باشیم . سال دوم باید قهرمان لیگ شویم و طبق برنامه در سال سوم باید در آسیا مطرح شویم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره دستیارانش در استقلال، یادآور شد: مجید صالح، آتیلا حجازی و حسین ترابپور در کنار فرزاد مجیدی در استقلال حضور دارند. یک مربی بدنساز خارجی هم ظرف امروز یا فردا به استقلال می آید.

وی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در استقلال، هم تصریح کرد: فرهاد در حال حاضر کلاس مربیگری را پشت سر می گذارد ولی به ما قول همه نوع همکاری داده است.

مظلومی درباره حضور پورحیدری در استقلال تحت عنوان مدیر فنی تاکید کرد: گفته می‌شود پورحیدری مدیر فنی است ولی گویا ایشان هنوز جواب قطعی نداده است. من از سرپرستی او در استقلال خبر ندارم.

وی در پایان درباره فهرست خرید تیم استقلال هم، گفت: جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و چند بازیکن جوان در لیست من هستند. الان درباره فهرست مازاد صحبتی نمی‌کنم زیرا درست نیست ولی قطعا چند بازیکن از استقلال جدا خواهند شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما کار مشکلی در استقلال داریم و امیدوارم بتوانیم با کمک و حمایت هواداران به موفقیت برسیم.

منبع: مهر
انتهای پیام/10

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads