کد خبر: 82045 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 ژوئن 2015 - 17:43

پوراوزان پاسخگو باشد؛

مدیر کل استانداری اعتراف کرد یا سیاهنمایی نمود؟

مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری گیلان صبح دوشنبه در حالی در تالش سخنرانی کرد که فعالیت 8 ساله دولت های نهم و دهم ریاست جمهوری را خارج از نظام اسلامی عنوان نمود.

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نیوز، علی اکبر پوراوزان صبح دوشنبه در جشن سالروز 24 خرداد در سالن ارشاد اسلامی تالش ضمن سیاهنمایی عملکرد دولت های نهم و دهم ریاست جمهوری گفت: در دولت های نهم و دهم فضای سیاسی تنگ حاکم بود و احزاب در این دوره 8 ساله بازیچه و طفیلی بودند.

 

جشن سالگرد پیروزی روحانی در تالش

 

وی در بیان ویژگی های جامعه در دولت نهم و دهم گفت: جامعه ای که در آن تولید خوابیده بود کارمندها فقط بخاطر مسایل سیاسی مستأصل شده اند و  بیکاری فزاینده با رشد 6- درصد اقتصادی وضعیت نابسمانی در کشور بوجود آورده بود.

پوراوزان در ادامه گفت: «من در آن دوره کارشناس و مسئول سیاسی در استانداری بودم، در انتخابات همه را دعوت می کردیم اما چه دعوتی؟ حق نداشتید حرف بزنید. یک زیپ هم به دهنشان می زدیم. سخنی نباید می گفتید. الان که اینجور نیست. فضای فرهنگی کشور هم الی ماشاء الله. جشن برگزار کردن که نبود. مراسم این طوری که اصلا شدنی نبود. اونها تابو بود. واقعا این 8 ساله نظام اسلامی بود؟ در مسایل بین المللی هم جامعه که ادعای اسلامی می کند وقتی می خواهد در سازمان ملل حرف بزند نصف مسئولان کشورها جلسه را ترک می کنند. کجا اسلام چنین وعده ای داده است» ..

مدیر کل امور سیاسی استانداری گیلان در حالی از فضای بسته سیاسی در دولت گذشته سخن گفته است که خود به عنوان مسئول سیاسی در استانداری فعالیت داشته است و به اعتراف خود مانع ایجاد فضای باز سیاسی در سطح استان می شد.

به این ترتیب علی اکبر پوراوزان باید در این باره پاسخگو باشد که چرا باعث ایجاد فضای بسته در دولت گذشته می شد؟ و چرا در همان زمان نسبت به این مسئله اعتراضی نکرده است؟

آیا این گفته های او یک اعتراف است و یا نسبت به عملکرد دولت گذشته سیاه نمایی نموده است؟

همچنین ایشان باید در این باره پاسخگو باشند که چگونه از تغییر مدیران به دلیل تغییر سیاست دولت ها حمایت می کند اما خود در هر دو دولت تدبیر و امید و دولت مهرورز می تواند فعالیت کند و به لحاظ سیاسی خود را با آنها تطبیق دهد؟

انتهای پیام/114


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. آگاه
     | 2015/06/16 - 21:52
    پاسخ

    آقای پوراوزان یعنی می خوای بگی نون رو به نرخ روز می خوری،از همرزمای شهیدت خجالت بکش ، فکر کردی چی جوابشونو بدی ، دلت برای جشن تنگ شده؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads