کد خبر: 81978 - تاریخ: دوشنبه، 15 ژوئن 2015 - 22:59

توسط اداره جهاد کشاورزی خشکبیجار؛

مراسم تقدیر از فعالان کشاورزی شهرستان رشت برگزار شد+گزارش تصویری

برای ششمین سال پیاپی و به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، از فعالان کشاورزی شهرستان رشت در سالن یاس خشکبیجارتقدیر شد.

به گزارش خوبان: برای ششمین سال پیاپی و به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، از فعالان کشاورزی شهرستان رشت در سالن یاس خشکبیجار تقدیر شد.

در اين مراسم كه توسط اداره جهاد كشاورزي خشكبيجار برگزار شد، در ابتدا كردي رئيس اداره جهاد كشاورزي بخش ضمن خوش آمدگويي، گزارشي در خصوص فعاليت هاي اين اداره را ارائه نمود.

در بخشي از مراسم، کلیپی از فعالیت های صورت گرفته در اداره جهاد کشاورزی خشکبیجار و کلیپی از مسائل و حاشیه های آب امسال کشاورزی در خشكبيجار، برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

محمدنژاد بخشدار خشکبیجار و حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار، سخنرانان این مراسم بودند.

لاینینگ نهر شهرستانی، توجه به دو صنعتکار بخش کشاورزی خشکبیجار به نام های ناصر صالحي – وی در حال ساخت دستگاهی است که به صورت همزمان خرمن کوبی و بسته بندی می کند- و برادران عمادی – که در حال ساخت کارخانه شالیکوبی در تازه آباد جیرکویه هستند- و آب بندان ها سه خواسته امام جمعه خشکبیجار از اداره جهاد کشاورزی بخش بود.

از نکات جالب توجه این مراسم، تقدیر از حمید صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار به عنوان کشاورز نمونه بود. لازم به ذکر است؛ صفری زمین کشاورزی ندارد و 2/5 هکتار زمین را به صورت مناصفه كاري می کارد.

همچنین در خلال مراسم از مادران شهیدان میرزاده و پدران شهیدان عابدی با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

پایان بخش این مراسم، تقدیر از برگزیدگان کشاورزی شهرستان رشت (هر بخش یک فعال کشاورزی) و 12 فعال آب کشاورزی بخش خشکبیجار بود.

گفتنی است، با توجه به اين كه بانک کشاورزی خشکبیجار در پرداخت تسهیلات به کشاورزان رتبه اول استان را کسب نموده و به همین دلیل از دریابگی رئیس بانک و بحری کارشناس اعتبارات اين بانک نیز در این مراسم تقدیر شد.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و منصوری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت از جمله میهمانان این مراسم بودند.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

 

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. صالح
     | 2015/06/16 - 08:20
    پاسخ

    از برگزارکنندگان مراسم تقدیر و تشکر میکنم.مراسم باشکوهی در بخش اجرا کردند.خسته نباشید. چرا در گزارش خبر تقدیر از زحمات مهندس کردی عنوان نشد.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads