کد خبر: 81864 - تاریخ: یکشنبه، 14 ژوئن 2015 - 22:36

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

دومین پیروزی والیبال ایران برابر روسیه/ کسب شش امتیاز سرنوشت‌ساز

تیم ملی والیبال ایران که نخستین دیدار خود برابر تیم قدرتمند روسیه را با پیروزی به پایان برده بود، در دومین دیدار هم برابر این تیم به پیروزی رسید تا با کسب شش امتیاز سرنوشت‌ساز به تهران بازگردد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر: تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران از ساعت ۱۹:۴۰ امروز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ جهانی دیدار دوم خود را در شهر کازان آغاز کردند که در پایان شاگردان اسلوبودان کواچ موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند و با کسب ۶ امتیاز با ارزش این کشور را ترک کنند.

گیم اول ؛ ایران ۲۵ – روسیه ۲۰
ملی پوشان ایران که در نخستین دیدار موفق شده بودند میزبان قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند در دیدار دوم از روحیه و اعتماد به نفس بهتری برخوردار بودند و از همان شروع بازی ابتکار عمل را در اختیار گرفتند و با سرویس و دفاع های خوب توانستند از حریف پیشی بگیرند.

کواچ نیز در این گیم از اکثر بازیکنان تیم ملی استفاده کرد تا حریف کمتر بتواند تاکتیک های ایران برای رسیدن به امتیاز را پیش بینی و خنثی کند.

گیم دوم؛ ایران ۲۵ – روسیه ۱۸ 
تیم ملی والیبال ایران در گیم دوم نیز به مانند شروع بازی نمایش قابل قبول و کم اشتباهی داشت و در زدن سرویس ها و دریافت ها خوب عمل کرد و اجازه نداد میزبان نبض بازی را در اختیار بگیرد. شاگردان کواچ در گیم دوم هم از سرویس های خوب خود نهایت بهره را بردند و در طول این گیم از حریف پیش بودند.

در گیم دوم مرندی که به عنوان لیبروی تیم ملی ایران بازی می کرد، نمایش خوبی در دریافت ها داشت و توانست به خوبی سرویس های حریف را مهار کند تا شاگردان کواچ گیم دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

گیم سوم؛ ایران ۲۵ – روسیه ۲۱
ملی پوشان ایران که از انگیزه بالایی برخوردار بودند تا این دیدار را با قاطعیت به پایان برسانند در گیم سوم هم اشتباهات خود را به حداقل رساندند و با دریافت های خوب و استفاده از فضاهای خالی تیم حریف امتیازات لازم برای پیروزی را کسب کردند.

ایران در این گیم هم از همان ابتدا از حریف خود پیش افتاد و از اشتباهات بازیکنان حریف بهترین استفاده را برد. روس ها هم هرچند تیم پراشتباهی نشان دادند اما در برخی لحظات بازی عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و با سرعت دادن به بازی سعی در نزدیک کردن امتیازات خود به ایران داشتند.

شاگردان کواچ که ۱۲ بر ۸ از حریف خود پیش بودند در چند دقیقه بازی را از دست دادند و تا امتیاز ۱۶ بر ۱۳ از حریف عقب افتادند. کواچ نیز که اوضاع تیمش را بهم ریخته می دید تقاضای وقت استراحت کرد تا نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کند.

همین وقت استراحت باعث شد ایران به بازی برگردد و با گرفتن امتیازات لازم دوباره از حریف پیش افتاد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی ۷ امتیازی شد تا برای بازیهای برگشت که در تهران برگزار می شود از شانس بالایی برای رسیدن به رده های اول و دوم گروه برخوردار باشد.

جدول رده‌بندی گروه B:
۱- آمریکا ۱۷ امتیاز
۲- لهستان ۱۱ امتیاز
۳- ایران ۷ امتیاز
۴- روسیه یک امتیاز

برنامه دور برگشت مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی به شرح زیر است:

* جمعه 29 خردادماه ؛ ایران – آمریکا
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (دوم ماه رمضان)

* یکشنبه 31 خردادماه ؛ ایران – آمریکا
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (چهارم ماه رمضان)

* جمعه 5 تیرماه ؛ ایران – لهستان
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (نهم ماه رمضان)

* یکشنبه 7 تیرماه؛  ایران – لهستان
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (یازدهم رمضان)

* جمعه 12 تیرماه؛  ایران – روسیه
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (16 ماه رمضان)

* شنبه، 13 تیرماه؛ ایران – روسیه
– سالن 12 هزار نفری آزادی، ساعت 21 (17 ماه رمضان)

انتهای پیام/11

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads