کد خبر: 81659 - تاریخ: شنبه، 13 ژوئن 2015 - 01:08

انتقادها از انتخاب مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان خمام؛

رمضان پور: کجا مربی کشتی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال می شود؟ + پاسخ رئیس اداره ورزش و جوانان خمام

قرعه کشی فوتبال جام رمضان امسال در تاریخ 27 خرداد برگزار خواهد شد. شنیده ها حاکی است برخی افراد فوتبالی بخش خمام به انتخاب مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان انتقاداتی داشتند.

به گزارش خوبان: قرعه کشی فوتبال جام رمضان امسال در تاریخ 27 خرداد برگزار خواهد شد.182

 

شنیده ها حاکی است برخی افراد فوتبالی بخش خمام به انتخاب مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان انتقاداتی داشتند. از جمله رمضان پور مربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام در این زمینه به خبرنگار ما گفت: شما در کجا دیده اید که مربی کشتی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال شود؟

 

وی افزود: خیلی از فوتبالیست های خمامی از این قضیه ناراحت هستند. اگر در دوره های قبلی این کار انجام می گرفت می گفتیم که آقایان از جنس ورزش نیستند اما بنده از آقای خلیلی که خودشان از خانواده ورزشی هستند انتظار دارم که این کار را بر عهده فوتبالی ها قرار دهند.

 

 

بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام در این خصوص به خوبان خبر گفت: در ابتدا رحلت آیت الله امینیان را خدمت مردم استان گیلان و خدمت مردم ولایت مدار خمام تسلیت عرض می کنم. همان گونه که مستحضرید آقای صفری از پیشینه ای فوتبالی برخوردارند و از شاگردان فوتبالی در همین منطقه بودند و در ادامه به رشته کشتی گرایش پیدا کردند.

وی ادامه داد: طبق اصل 44 قانون اساسی سالن های ورزشی باید واگذار شوند. پس از برگزاری مزایده آقای مهیار صفری برنده اعلام شد و سالن تختی خمام از اول تیر در اختیار وی خواهد بود.

خلیلی افزود: کسی که مسئولیت این مسابقات را برعهده می گیرد باید سالن را نیز اجاره کند که در نتیجه آن هزینه برگزاری این مسابقات نیز افزایش می یافت. علاوه بر این با توجه به این که آقای صفری مسئولیت کمیته فوتبال روستایی شهرستان رشت را نیز برعهده دارند و در سنوات گذشته هم تجربه برگزاری فوتبال جام رمضان در خمام را داشتند، تصمیم گرفتیم مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را بر عهده ایشان بگذاریم.

وی تصریح نمود: با این کار هزینه ها کاهش پیدا می کند و از طرفی جوایز در نظر گرفته نیز بهتر خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان با تقدیر از هیئت شنا خمام در خصوص طرح استعداد یابی هیئت شنا اظهار داشت: در شهرستان رشت برای آموزش تخصصی شنا ماهیانه 300 هزار تومان دریافت می کنند در حالی که این کار در خمام با هزینه ای بالغ بر 80 هزار تومان در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/17


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. احمدرضا
     | 2015/08/22 - 02:09
    پاسخ

    آقای رمضان پور تو که نمیتونی مدیریت کنی چرا (دنگ) آقای صفری رو میزنی .متاسفم واقعا

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads