کد خبر: 81657 - تاریخ: جمعه، 12 ژوئن 2015 - 23:07

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی در گذشت امام جمعه آستانه اشرفیه/

وزانت علمی و آراستگی اخلاقی آیت الله امینیان سرمایه‌ای معنوی برای گیلان بود

درپی درگذشت روحانی عالیقدر مرحوم آیت‌الله آقای امینیان نماینده‌ی گیلان در مجلس خبرگان و امام جمعه‌ی شهرستان آستانه‌ی اشرفیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، درپی درگذشت روحانی عالیقدر مرحوم آیت‌الله آقای امینیان نماینده‌ی گیلان در مجلس خبرگان و امام جمعه‌ی شهرستان آستانه‌ی اشرفیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی
درگذشت روحانی عالیقدر مرحوم حجة‌الاسلام و المسلمین جناب آقای امینیان نماینده‌ی گیلان در مجلس خبرگان و امام‌جمعه‌ی فاضل و خدوم آستانه‌ی اشرفیه را به مردم وفادار و عزیز آن خطه‌ی ارزشمند و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و جامعه‌ی علمی گیلان و به‌طور ویژه به خاندان محترم و بازماندگان گرامی ایشان تسلیت میگویم. وزانت علمی و آراستگی اخلاقی و متانت و ادب رفتاری در آن روحانیِ محبوب سرمایه‌ای معنوی برای گیلان بود و فقدان آن خلائی است که به توفیق الهی و به همّت دانشوران باید جبران شود انشاالله. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

سیّد علی خامنه ای
۲۲ خرداد ۱۳۹۴

انتهای پیام/51


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads