کد خبر: 81456 - تاریخ: چهارشنبه، 10 ژوئن 2015 - 20:06

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار؛

پنج شنبه در گیلان عزای عمومی است

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام مشترکی با تسلیت رحلت آيت‌ا… امينيان به پاس خدمات این عالم بزرگ انقلابی، یک روز عزای عمومی در گیلان همزمان با روز مراسم تشییع پیکر ایشان اعلام کردند.

به گزارش خوبان: نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام مشترکی با تسلیت رحلت عالم مجاهد و فقيه وارسته آيت‌ا… امينيان  به پاس خدمات این عالم بزرگ انقلابی، یک روز عزای عمومی در گیلان همزمان با روز مراسم تشییع پیکر ایشان و سه روز عزای عمومی نیز در آستانه اشرفیه اعلام کردند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌ الرحمن‌ الرحيم‌

“انالله‌ و انااليه‌ راجعون”

«اذامات‌ العالم‌ ثلم‌ في‌ الاسلام‌ ثلمه‌ لايسدها شي‌ء»

ضایعه مولمه رحلت عالم مجاهد، فقيه وارسته و ياردیرین امام، انقلاب و رهبری حضرت آيت‌ا… امينيان عضو مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه آستانه اشرفیه موجب تأثر و تألم بسيارگرديد.

آن بزرگوار كه از مفاخر علمي و فرهنگي كشور و از اساتيد بنام حوزه علميه و افتخارات مردم گيلان محسوب مي شود علاوه بر مبارزه بارژيم ستمشاهي با خلق آثار ماندگار فقهي و حوزوي سابقه ای درخشان برای اعتلای کلمه‌ی اسلام ناب محمدي(ص) و ترویج مکتب اهل بیت علیهم‌السّلام داشت و پس از پيروزي انقلاب نيز عمر پربركت خويش را در پاسداشت از حريم ولايت در تصدي مسئوليت‌هاي خطير بويژه امامت جمعه شهرستان آستانه اشرفيه و نمايندگی مردم شريف گيلان در مجلس خبرگان رهبري مصروف كرد و به الگويي در ثابت قدمي در راه حق، وفاداري به نظام و دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي تبديل شد.

اینجانبان این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و مردم شریف استان گيلان تسلیت عرض مي نمايیم.

خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با امام شهیدان و فرزند شهیدش محشور کند.

به پاس خدمات این عالم بزرگ انقلابی، یک روز عزای عمومی همزمان با روز مراسم تشییع پیکر ایشان در گیلان و سه روز عزای عمومی نیز در آستانه اشرفیه اعلام می گردد.

 

منبع: پایگاه اطلاع  رسانی استانداری گیلان

انتهای پیام/17 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads