کد خبر: 81431 - تاریخ: چهارشنبه، 10 ژوئن 2015 - 19:36

رئیس آبفا خمام خبر داد:

افتتاح مخزن هوایی 1500 متر مکعبی خمام در بهمن ماه / نصب و انشعاب آب در خمام به روز می باشد

بامدادی گفت: با افتتاح مخزن هوایی 1500 متر مکعبی خمام، کل شهر خمام دارای آب تصفیه خانه بزرگ خواهد شد.

به گزارش خوبان: در سال 94، 5 هزار متر لایروبی در بخش خمام صورت گرفته است.

حمید بامدادی رئیس اداره آب وفاضلاب خمام با اعلام این خبر به خوبان خبر اظهار کرد: حدودا 70 میلیون ریال برای این مقدار لایروبی هزینه شده و در کنار این کار مرمت دریچه هایی که دچار شکستگی شده بودند از دیگر برنامه های آبفا خمام بود.

وی افزود: علاوه بر این  از ابتدای سال جاری تا کنون حدودا 500 متر توسعه شبکه آب داشته ایم که به صورت پراکنده و در مکان های مختلف صورت گرفته است. 1600 متر دیگر هم در برنامه داریم که از این مقدار 500 متر آن لوله ها در مکان مورد نظر انتقال داده شده تا در آینده لوله گذاری شود.

بامدادی از پیگیری پروژه عظیم مخزن هوایی 1500 مترمکعبی بخش خمام خبر داد و تصریح نمود: در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 23 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده که حداقل 10 میلیارد ریال آن مربوط به سال 94 بوده و 40 میلیارد ریال دیگر نیز باید تزریق شود که الحمدالله در حال انجام است و پیمانکار این مجموعه قول داده تا بهمن ماه سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه کل شهر خمام دارای آب تصفیه خانه بزرگ خواهد شد.

رئیس آبفا خمام با اعلام به روز بودن نصب و انشعاب آب در خمام گفت: طبق آمار خمام تنها شهری است که با خرید انشعاب آب، نصب آن در روز بعد صورت می گیرد.

بامدادی از شهروندان خواست تا قبوض آب خود را به موقع پرداخت نمایند وافزود: متاسفانه کسانی که سپتیک تانک فاضلاب دارند آن را با یک لوله به اگوی عمومی فاضلاب وصل می کنند که این کار آلودگی های فراوانی ایجاد می کند. از شهرداری تقاضا داریم تا در صدور مجوز برای اماکن تجاری و مسکونی این موضوع را مدنظر قرار دهد.

 

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads