کد خبر: 81350 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 ژوئن 2015 - 11:28

حاشیه های یک تقویم؛

هدیه ضد امنیتی سرپرست دانشگاه تهران به دانشجویان+تصاویر

تقویم سال 94 دانشگاه تهران که توسط سرپرست این دانشگاه بعنوان هدیه سال جدید به دانشجویان داده شده است را که تورق می‌کنی، به روزهای 25 خرداد و 18 تیر می‌رسی که توضیحات آن جز احیای فتنه‌گران و تخطئه ناجا چیز دیگری ندارد.

به گزارش خوبان به نقل از دانا: سرپرست دانشگاه تهران در مراسم «دید و بازدید نیلی احمدآبادی با دانشجویان» که در کوی این دانشگاه برگزار شد، تقویمی را به دانشجویان به مناسبت سال جدید هدیه می‌دهد که با حاشیه‌هایی همراه است.

 

1

 

وقتی این تقویم را ورق می‌‌زنی  به توضیحاتی برخورد می‌کنی توجه تو را بیش از پیش جلب می‌کند. توضیحاتی که جز احیای فتنه‌گران و تخطئه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی چیز دیگری ندارد.

در اردیبهشت ماه این تقویم چاپ «عکس یکی از سران فتنه» تعجب تو را برمی‌انگیزد، تعجب از اینکه چگونه دانشگاه تهران که نماد آموزش عالی کشور است (که البته با سرپرست غیرقانونی اداره می‌شود) از خطوط قرمز نظام عبور کرده و چنین عکسی را در این تقویم درج می‌کند.

 

2

 

 

در کنار آن توضیحی که برای روز 25 خرداد نوشته شده نیز قابل تأمل است: « تعرض به کوی دانشگاه تهران توسط گروهی خودسر و ضرب و شتم دانشجویان در پی حوادث پس از انتخابات 1388!»

 

3

 

 

گویی مسئولان دانشگاه تهران نه تنها عقیده‌ای به فتنه 88 ندارند بلکه بدنبال کمرنگ کردن فتنه 88 و دامن زدن به موارد خلاف واقع‌اند!

تیرماه نیز در تقویم دانشگاه تهران خالی از توضیحات نیست. 18 تیر که ملت ایران در آن «فتنه 18 تیر 78» را به یاد دارند، جای خود را در تقویم دانشگاه تهران به « حمله نیروی انتظامی و شبه نظامیان به کوی دانشگاه تهران در اعتراض به توقیف روزنامه سلام» داده است.

 

4

 

 

گویی این تقویم تنها برای رسمیت دادن به اقدامات غیرقانونی در 2 فتنه 78 و 88 چاپ شده است.

البته اقدامات خلاف قانون دانشگاه تهران در زمان سرپرستی نیلی احمدی آبادی تنها به این تقویم خلاصه نمی‌شود، از جمله مجوز برگزاری برنامه‌هایی که در آن خطوط قرمز نظام رعایت نشده است؛ ولی آنچه جای سوال دارد این است که چرا چنین تقویمی با چنین موارد غیرقانونی توسط سرپرست دانشگاه تهران با دانشجویان این دانشگاه هدیه داده می شود!

 

انتهای پیام/26

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads