کد خبر: 81263 - تاریخ: دوشنبه، 8 ژوئن 2015 - 01:35

خوبان خبر گزارش می دهد/

علت تعطیلی بانک تجارت خشکبیجار چه بود؟/ واکنش تند رئیس شورای شهر خشکبیجار به این موضوع + عکس

چندی پیش شهروندان خشکبیجاری، شاهد یک اتفاق عجیب در شهرشان بودند. در حالی که برخی ادارات هنوز در خشکبیجار وجود ندارد و مردم برای انجام اموراتشان باید به خمام یا رشت مراجعه کنند، باجه بانک تجارت خشکبیجار در اقدامی سوال برانگیز تعطیل شد.

به گزارش خوبان: ساعت 10:30 صبح روز چهارشنبه 23 اردیبهشت شهروندان خشکبیجاری، شاهد یک اتفاق عجیب در شهرشان بودند.

در حالی که برخی ادارات هنوز در خشکبیجار وجود ندارد و مردم برای انجام اموراتشان باید به خمام یا رشت مراجعه کنند، باجه بانک تجارت خشکبیجار در اقدامی سوال برانگیز تعطیل شد.

در حالی که از گوشه و کنار خبر می رسید که باجه بانک ملت خشکبیجار در حال تعطیل شدن است به ناگاه باجه بانک تجارت خشکبیجار تعطیل شد. در اطلاعیه ای که بر روی شیشه بانک نصب شده آمده است:« شهروندان پس از این برای انجام امورات بانکی خود به بانک تجارت لشت نشاء مراجعه نمایند.»

 

تعطیلی بانک تجارت خشکبیجار1

 

حمید صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر گفت: آقایان برای این که این موضوع برایشان حاشیه ساز نشود، به یکباره ساعت 10 صبح روز 23 اردیبهشت با نصب پرده ای، اعلام نمودند که این شعبه تعطیل شده است.

وی افزود: در این خصوص با بخشدار، فرماندار رشت و حتی مهندس کوچکی نژاد نماینده رشت هم رایزنی کردیم. آقای بخشدار هم با دو نماینده دیگر رشت در مجلس صحبت کردند اما تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است.

صفری با بیان این که مسئولین بانک تجارت لشت نشاء برای این که این موضوع تبعات نداشته باشد، بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با مسئولین خشکبیجار به یکباره اقدام به تعطیلی باجه بانک نمودند گفت: آن ها این ادعا را دارند که این بانک موجودی ندارد. در حالی که بانک های بخش های دیگر 25 میلیارد ریال موجودی دارند و به فعالیت خود ادامه می دهند اما بانک تجارت خشکبیجار با 40 میلیارد ریال موجودی باید بسته شود.

رئیس شورای شهر خشکبیجار گفت: این دقیقا همان بلایی است که قبلا سر بانک ملت خشکبیجار آوردند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملت برخی بخش ها، با وجود استیجاری بودن به صورت شعبه مشغول به کار است اما در خشکبیجار با وجود مالکیت ساختمان به صورت باجه ای به فعالیت خود ادامه می دهد که احتمالاً تا چند وقت دیگر همین را هم می بندند.

صفری گفت: سیاست نانوشته برخی آقایان این است که بعضی بخش های رشت فربه شوند و این فربه شدن به قیمت آب رفتن و فدا شدن خشکبیجار تمام می شود.

وی با بیان این که مسئولین بانک تجارت می گویند باجه تجارت خشکبیجار 26 میلیارد بدهی دارد گفت: اگر شما نمی توانید بدهی های خود را وصول کنید چرا از مردم باید انتقام بگیرید؟

صفری اضافه کرد: هر چند ماه در میان به ما اعلام می کنند که دانشگاه پیام نور خشکبیجار باید بسته شود یا بانک ملت هم باید بسته شود.

رئیس شورای شهر خشکبیجار با ناراحتی گفت: همین روزهاست که شهرداری خشکبیجار به شهروندان خود اعلام نماید برای اجازه گرفتن برای صدور پروانه ساختمان به شهرداری های شهرهای همجوار مراجعه نمایند!

وی تصریح کرد: با وجود این که مسئولین به ما قول حل مشکلات را داده اند، تمام بحث ما این است که چرا همیشه باید خشکبیجار فنا شود. چرا باید دارایی ما زیر نظر خمام باشد؟ این همه ادارات ما زیر مجموعه خمام است چرا یک اداره از خمام زیر مجموعه خشکبیجار نیست؟ آیا دوستان تحمل خواهند کرد؟

صفری افزود: این مدیریت بد مسئولین بانک تجارت را می رساند که مردم در خشکبیجار سرمایه گذاری نمی کنند و بانک مجبور به تعطیلی می شود. مگر ما در این جا بانک رفاه، ملی، صادرات و سپه نداریم. چرا بانک های دیگر مشکل ندارند؟ این مشکل شماست که نمی توانید مشتری جذب کنید.

 

تعطیلی بانک تجارت خشکبیجار
تعطیلی بانک تجارت خشکبیجار2 تعطیلی بانک تجارت خشکبیجار3

 

انتهای پیام/89

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۷

  1. مرتضی
     | 2015/06/8 - 10:08
    پاسخ
    +1
    0

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد…
    مسئولین خواهشا پیگیر باشن حداقل تو این یه موضوع بتونیم حق مون رو بگیریم.

  2. دلسوزمردم
     | 2015/06/8 - 15:59
    پاسخ
    0
    -1

    سلام -نماینده های مجلس می دانندکه برای جمع کردن رای بایستی بیایند سرکشی وگرنه قرارنیست به دادمردم برسند ،مردم چشمون کوربیایند براشون رای بدهندبعد حاجی حاجی راکی ببیند مکه!!! مدیرمحترم سایت لطف کن سانسورنکن

  3. sina
     | 2015/06/8 - 16:27
    پاسخ

    خداروشکر که مسولین سر این موضوع واکنش نشان دادن.اقای صفری از پیگری جدی تون متشکریم .

  4. عبداله
     | 2015/06/10 - 21:19
    پاسخ
    +1
    0

    البته با وجود چنین مسئولین باکفایتی!!باید فعالیت های شهرداری خشکبیجار به بخش دیگری منتقل شود

  5. یک دوست
     | 2015/06/11 - 21:45
    پاسخ
    +1
    0

    خشک آمد کشتگاه من

    در جوار کشت همسایه.

    گرچه می گویند: “می گریند روی ساحل نزدیک

    سوگواران در میان سوگواران. ”

    قاصد روزان ابری، داروگ ! کی می رسد باران؟

    بر بساطی که بساطی نیست

    در درون کومه ی تاریک من که ذره ای با آن نشاطی نیست

    و جدار دنده های نی به دیوار اتاقم دارد از خشکیش می ترکد

    -چون دل یاران که در هجران یاران-

    قاصد روزان ابری ، داروگ ! کی می رسد باران؟

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads