کد خبر: 81098 - تاریخ: شنبه، 6 ژوئن 2015 - 01:53

لیگ جهانی والیبال-2015؛

ایران حریف لهستان نشد/ حسرت امتیاز برای ملی پوشان

نخستین مسابقه ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال با آنکه به ست چهارم کشیده شد اما در نهایت ایران همچون دو بازی قبل باز نتوانست از این دیدار نیز امتیازی کسب کند.

به گزارش خوبان، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال به مصاف لهستان قهرمان سال ۲۱۰۴ جهان رفت.

*اسلوبودان کواچ در رختکن تیم ملی در سخنان کوتاهی با بازیکنان گفت: با قلبتان بازی کنید. بروید داخل زمین و بجنگید تا پیروز شوید. تمام تلاشتان را کنید و بجنگید که اگر هم بازنده شدید جایی برای پشیمانی نباشد. برای نام ایران بجنگید تا پیروز شوید.

*اسلوبودان کواچ در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف،فرهاد ظریف، فرهاد قائمی، سامان فائزی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و محمد موسوی برابر لهستان استفاده می کند.
* آنتیگا هم پیوتر نوواکوفسکی٬ بارلوژ کورک٬ میخال کوبیاک٬ گرزگورژ لوماز٬ ماتیوس بینی و پاول زانورسکی به عنوان ارنج اصلی معرفی کرد.

* داور اول این دیدار را گوران گرادینسکی از صربستان و داور دوم هم یورای مکری از اسلواکی برعهده دارد.

*تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن و شورت سرمه ای به میدان می رود و بازیکنان لهستان نیز پیراهن سفید و شورت قرمز رنگ به تن دارند.

** شرح بازی؛
* ست اول این بازی با پوئن 25 بر 20 به نفع تیم لهستان رقم خورد

تیم لهستان با سرویس ماتیوس میکا آغازگر بازی بود که پس از یک رفت و برگشت توسط همین بازیکن به امتیاز اول برای تیم میزبان تبدیل شد. لهستانی‌ها در این دقایق بازی با توپ‌گیری داخل میدان مقابل آبشارهای بازیکنان ایران به خوبی دفاع کردند و با امتیاز 3 بر 1 از تیم ایران پیش افتاده بودند.

سرویس بازیکنان تیم لهستان با دریافت خوب میرزاجانپور در منطقه همراه شد و ایران 2 امتیازی شد.

آبشار ماتیوس میکا به خارج از زمین رفت و امتیازات 2 تیم در عدد 3 برابر شد. در این زمان از سوی سرمربی تیم لهستان تقاضای ویدیو چک شد که مورد تایید قرار گرفت و تیم معترض چهارمین امتیاز خود را به دست آورد.

پاس با ارتفاع معروف به موسوی ایران را 3 امتیازی کرد. سرویس غفور به خوبی دریافت شد ولی نواکوفسکی به خوبی در منطقه 2 دفاع خوبی کرده و لهستانی‌ها 6 امتیازی شدند.مجتبی میرزاجانپور به خوبی سرویس پرشی خود را زد ولی به خوبی دریافت شد و تیم میزبان یک امتیاز دیگر را به دست آورد.

نخستین وقت استراحت فنی 8 بر 4 به نفع تیم لهستان رقم خورد.

سرویس موسوی با آبشار خوب کورک مواجه شد و لهستانی‌ها به امتیاز 9 رسیدند.

سرویس معروف توسط میکا دریافت نشد و ضربه غفور جمع می‌شود و بعد از یک رالی طولانی اشتباه میرزاجانپور در عبور از خط یک سوم امتیاز 10 را به تیم حریف داد.

سرویس میزبان با زحمت از سوی فرهاد قائمی گرفته شد و ایران 7 امتیازی شد. وی بلافاصله روی خط سرویس ایستاد و به طور مستقیم امتیاز 8 را برای تیم ملی ایران گرفت. قائمی دوباره اقدام به زدن سرویس کرد که خطای وی از سوی داور گرفته شد.

در مقابل کورک هم سرویسش را به خارج از زمین زد و بعد از وی فائزی سرویس پرشی موجی خود را زد که توپ با ارتفاع بلند به دست بارکوسکی خورد و موسوی توسط بازیکنان لهستان دفاع شد.

امتیاز 10 برای ایران به خاطر خطای تور لهستان گرفته شد. میرزاجانپور توانست امتیاز 11 را به دست آورد. سرویس نواکوسکی به خارج از زمین رفت و ایران 12 امتیازی شد. میرزاجانپور سرویس خود را محکم زد و با دریافت خوبی میکا همراه شد و آن‌ها 14 امتیازی شدند.

آبشار خوب غفور ایران را به عدد 13 رساند. سرویس پرشی موجی موسوی به خارج رفته و حریف 1 پوئن دیگر به دست آورد. آبشار سامان فائزی در منطقه یک سوم زمین فرود آمده و تیم ایران به امتیاز 14 رسید.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 14 به نفع تیم لهستان رقم خورد.

سرویس ماتیوس بینیک توسط ظریف به خوبی دریافت شد و ایران اختلاف امتیازاتش را با حریف به عدد 1 رساند. فرهاد قائمی سرویس آرام و فنی خود را زد که توماس میکا به امتیاز 17 برای آن‌ها تبدیل شد. دفاع عالی درژیکا ما را از کسب امتیاز بی‌نصیب کرد و میرزاجانپور نتوانست در مقابل دفاع حریف کاری انجام دهد. در این دقایق بازی کواچ اقدام به گرفتن تایم اوت کرد تا به شاگردانش نکات فنی را گوشزد کند.

کورک برای سومین بار روی خط سرویس قرار گرفت که در یک رفت و برگشت توسط همین بازیکن به امتیاز 19 برای لهستان شد. دیگر سرویس این بازیکن به خوبی دریافت شد و غفور با آبشار محکمش پوئن 16 را کسب کرد.

محمد حسن صنوبر در این دقایق بازی برای زدن سرویس به میدان آمد که توپ وی در رفت و برگشت توسط غفور به امتیاز تبدیل شد. بازهم صنوبر روی خط سرویس قرار گرفت بازی خوب و فنی حریف امتیاز 20 را برای لهستان به همراه داشت.

موژدنکی با 2 متر 11 ساتی‌متر به جای پاسور وارد زمین شد و ضربه موسوی با دفاع حیف همراه شد و میزبان 21 امتیازی شد. قائمی نتوانست سرویس پرشی موجی حریف را دریافت کند و آن‌ها 22 امتیازی شدند.

کواچ در امتیاز 22 بر 17 اقدام به گرفتن دومین تایم اوت خود شد.

ماتیوس میکا سرویس زد که موسوی به خوبی امتیاز 18 را به دست آورد. کواچ 2 تعویضه خود را انجام داد و شهرام محمودی و مهدوی وارد زمین شدند. سرویس مهدوی به خوبی دریافت نشد و موسوی ایران را 19 امتیازی کرد.

سرویس نواکوفسکی به راحتی از میان 2 دفاع ما عبور کرد و امتیاز 24 برای لهستان رقم خورد.

* لهستان ست دوم را 25 بر 22 از ایران برد

ترکیب تیم‌ها در ست دوم تغییر چندانی نداشت و لهستانی‌ها بازهم شروع طوفانی را تجربه کردند در مقابل هم بازیکنان تیم ایران به خوبی دفاع کردند.

با این که بازیکنان ایران در این ست 3 سرویس را خراب کردند ولی به خوبی مقابل میزبان اقدام به امتیازآوری کردند.

وقت استراحت فنی اول این ست 8 بر 6 به نفع لهستان رقم خورد.

کورک سرویس خود را زد حرکت پایپ فرهاد قائمی به خوبی به امتیاز تبدیل شد و هیچ کسی توقع به امتیاز تبدیل شدن این توپ نداشتند. سرویس فائزی به خوبی به امتیاز تبدیل شد 9 بر 7 پیش افتادند. آبشار غفور روی دست 2 دفاع میزبان خورده امتیاز 8 برای ایران به ثبت رسید. وی بلافاصله روی خط سرویس قرار گرفت و در یک رفت و برگشت دفاع ناقص موسوی امتیاز دهم را به لهستان داد.

سرویس پرشی میرزاجانپور به دست دفاع حریف برخورد کرد و لهستانی‌‌ها یک امتیاز دیگر به دست آوردند. استفان آنتیگا به خوبی بازیکنانش را زیر نظر دارد و امتیاز 12 برای لهستان کورک به دست آورد. سیزدهمین امتیاز میزبان را بنیک کسب کرد. کواچ در خواست استفاده از ویدیو چک کرد که مورد قبول قرار نگرفت ولی باز هم کواچ به رای صادره اعتراض کرد و داور دوم به سراغ ناظر فدراسیون جهانی رفت و قبول نشد.

سرویس معروف به خوبی دریافت شد ولی پای کوبیاک از خط عبور کرد. باز هم معروف سرویسش را روی دست میکا زد و آبشار کورک به امتیاز دیگر برای حریف تبدیل شد.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 14 به نفع تیم لهستان رقم خورد.

ملی‌پوشان ایران برای رسیدن به نتیجه برد باید از سرویس‌های پر قدرت و دقیق استفاده می‌کردند. پاس معروف برای غفور به خوبی به امتیاز 15 تبدیل شد. فائزی روی خط سرویس قرار گرفت و به خوبی دریافت شد و لهستانی‌ها به امتیاز 17 رسیدند. سرویس میکا به تور برخورد کرد و ایران 6 امتیازی شد. باز هم کواچ دست به 2 تعویضه زد و محمودی و مهدوی وارد زمین شدند. توپ میرزاجانپور با دفاع خوب لهستانی‌ها همراه شد. کورک در منطقه 4 موفق عمل کرد و امتیاز 19 را به دست آورد. کواچ در این دقایق بازی اقدام به گرفتن تایم اوت کرد. بازیکنان ایران به خوبی در این بازی از مهاجم حمایت نکردند و این اشتباهات حاکی از خستگی بازیکنان است.

برخورد توپ سرویس بازیکنان لهستان با تور امتیازی دیگر برای ایران ثبت کرد. درژیکا سرویس خود را به خوبی زده و آبشار شهرام محمودی به امتیاز 18 برای ایران تبدیل شد.سرویس موسوی با تور برخورد کرد و لهستان 21 امتیازی شد. میخاییل کوبیاک از سرویس خود یک امتیاز مستقیم به دست آورد. عبدالرضا علیزاده در این دقایق وارد زمین شد و کواچ اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد.

سامان فائزی به خوبی بازیکنان حریف را دفاع کرد و ایران 19 امتیازی شد. سرویس حمودی خوب دریافت نشد و درژیکا دفاع شد و در یک رفت و برگشت این لهستانی‌ها بودند که موفق به امتیازآوری شدند.

معروف به زمین بازگشت و جای خالی‌اش به امتیاز 20 تبدیل شد. سرویس قائمی به طور مستقیم تبدیل به امتیاز 21 شد. سرویس دیگر وی با رفت و برگشت توپ همراه شد و آبشار میرزاجانپور به دستان کورک برخورد کرد ولی کادر فنی حریف در خواست ویدیو چک کرد که مورد قبول قرار نگرفت و آنتیگا اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد.

سرویس آرام قائمی به خوبی دریافت شد و لهستانی‌ها 24 امتیازی شدند. سرویس بازیکنان لهستان با وجود آن که به خارج از زمین رفت ولی امتیاز به نفع آن‌ها رقم خورد.

* ایران ست سوم را  25 بر 21 از لهستان برد

این ست در حالی آغاز شد که بازیکنان در ست دوم تا حدودی اشتباهات فردی بیشتری نسبت به حریف داشتند.

شهرام محمودی به جای غفور در این ست در ترکیب اصلی قرار گرفت و معنوی‌نژاد و صنوبر هم در ترکیب قرار گرفتند.

صنوبر اولین امتیاز را برخلاف 2 ست قبلی گرفت. تغییرات سیستم آنالیز حریف را بر هم زد. کار امتیازآوری بازیکنان حریف سخت ‌تر شد. معنوی‌نژاد امتیاز دوم را برای ایران به دست آورد شهرام محمودی روی خط سرویس ایستاد و حریف اجازه امتیازآوری به ایران نداد و با خارج شدن سرویس حریف دوباره توپ به دست بازیکنان ایران افتاد و سرویس معنوی‌نژاد در یک رفت و برگشت با آبشار محمودی همراه شد و باز هم محمد جواد سرویس پرشی خود را زد و توپ‌گیری داخل میدان ایران به خارج از زمین رفت و امتیاز 3 برای لهستان رقم خورد و سرویس حریف به امتیاز 5 برای ایران تبدیل شد شهرام محمودی میان 3 دفاع ضربه خود را زد. سرویس موسوی به تور برخورد کرد و با دفاع خوب حریف همراه شد و لهستان 4 امتیازی شد.

ششمین امتیاز را فرهاد قائمی با آبشار خوب خود به دست آورد. سرویس سعید معروف با دریافت خوب حریف همراه شد ولی ایران 7 امتیازی شد.ضربه قائمی با دفاع خوب کروک همراه شد و میزبان 5 امتیازی شد.

وقت استراحت فنی اول این ست 8 بر 5 به نفع ایران رقم خورد.

این تعویض‌های صحیح کواچ سیستم آنالیز حریف را برهم زد و ایران برای نخستین بار 3 پوئن از حریف پیش افتاد. سرویس پرشی قائمی به خوبی دریافت شد و پاسور این تیم در منطقه 3 پاس خوبی را به درژیکا داد و حریف یک امتیاز دیگر به دست آورد ولی امتیاز بعدی به ایران رسید و صنوبر روی خط سرویس ایستاد و کورک موفق شد امتیاز 7 را برای تیم ملی کشورش به دست آورد.

سرویس نواکوسکی به خوبی دریافت شد و معنوی‌نژاد به خوبی امتیاز 10 را کسب کرد شهرام محمودی پوئن 11 را به ایران اختصاص داد بازیکنان ایران به خوبی مقابل قهرمان جهان اعتماد به نفسش را به دست آورد.

آنتیگا در این دقایق بازی اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد تا با شاگردانش صحبت کند.

پس از ورود بازیکنان محمودی سرویس خود را زد و در یک رفت و برگشت لهستانی‌ها که تمرکز خود را از دست داده بودند یک امتیاز دیگر را به ایران واگذار کرده و ایران 12 امتیازی شد.

سرویس درژیکا دریافت خوب محمد جواد را به همراه داشت که آبشار محمودی به زمین حریف خورد ولی داور امتیاز را به حریف داد و کواچ درخواست بازبینی ویدیو چک کرد و رای به جا صادر شد. ظریف دریافت خوبی داشت و ضربه معنوی‌نژاد به دفاع حریف خورد ولی امتیازی دیگر برای لهستان رقم خورد. شهرام محمودی امتیاز 13 را کسب کرد.

جاخالی خوب معروف زیر دستان ماتیوس میکا زده شد و ایران 14 امتیازی شد. موسوی روی خط سرویس قرار گرفت و لهستانی‌ها در یک رفت و برگشت موفق به کسب امتیاز 11 شدند. ماتیوس بنیک سرویس خود را زده و با دریافت خوبی همراه شد و بعد از بازگشت توپ دفاع خوب صنوبر امتیاز 15 را برای ایران به همراه داشت. سرویس معروف به خارج از زمین رفت٬ در مقابل هم سرویس بازیکن حریف به خارج رفت.

وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 12 به نفع ایران ثبت شد.

سرویس پرشی قائمی به خوبی دریافت شد و در یک رفت و برگشت دفاع انفرادی معنوی‌نژاد امتیاز 17 را برای ایران به همراه داشت این بازیکن امتیازی دیگر را برای ایران به دست آورد.

دومین وقت استراحت را آنتیگا گرفت تا با شاگردانش صحبت کرده و نکات فنی را به آن‌ها گوشزد کند.

سرویس قائمی دریافت خوب درژیکا را به همراه داشت و دریافت ظریف رالی طولانی را به وجود آورد. کواچ از عادل غلامی به جای موسوی وارد زمین شد. کورک موفق به گرفتن امتیاز 14 برای تیم لهستان شد. سرویس نواکووسکی دریافت خوب قائمی را همراه داشت و آبشار محکم محمودی به امتیاز 20 برای ایران تبدیل شد. سرویس وی با دریافت حریف همراه شد ولی عادل غلامی موفق به امتیازآوری نشد.

مهدوی به جای معروف وارد زمین شد و معنوی‌نژاد سرویس خوب خود را زد و در یک رفت و برگشت کورک آبشار خود را به خارج از زمین زد و ایران 22 امتیازی شد که آنتیگا در خواست بازدید ویدیوچک کرد که مورد قبول قرار گرفت.

درژیکا از زمین خارج شد و لاموسز وارد زمین شد. سرویس لهستانی‌ها به خوبی دریافت شد و پاس معروف آبشار محمدی را به همراه داشت. سرویس غلامی خوب دریافت شد ولی کاهش قدرت حملات آن‌ها محسوس است و پس از تلاش زیاد آن‌ها موفق به کسب امتیاز 17 شدند. سرویس پرشی موجی بازیکنان لهستان روی منطقه پنج ایران با زمین برخورد کرد.

بنیک سرویس پرشی موجی خود را به خارج از زمین زد و ایران 24 امتیازی شد. سرویس مهدوی به خوبی زده شد به خوبی دریافت شد و کورک امتیاز 20 را برای لهستان به دست آورد. معروف در این دقایق به بازی برگشت و قائمی در منطقه 2 ناموفق عمل کرد و نتوانست توپش را به امتیاز تبدیل کند.

کواچ در این امتیاز به گرفتن وقت استراحت فنی اقدام کرد. سرویس کورک به تور برخورد کرد و ایران 25 بر 21 برد.

* ایران ست چهارم بازی را به قهرمان جهان واگذار کرد

ست چهارم در حالی آغاز شد که ترکیب 2 تیم تغییر چندانی نداشت.

با سرویس قائمی آغاز شد و ظریف موفق به گرفتن توپ برگشتی نشد و اولین امتیاز برای میزبان رقم خورد و بینیک روی خط سرویس قرار گرفت و دریافت خوب توپ را به دست معروف رساند و محمودی اولین امتیاز را به دست آورد.

دفاع ناقص محمد جواد لهستان را 2 امتیازی کرد. سرویس کورک به داخل زمین ایران برخورد کرد و تیم لهستان چهارمین امتیازش را در شرایطی به دست آورد که ایران هنوز تک امتیازی بود. کورک سومین سرویس خود را زد و معنوی‌نژاد به خوبی آبشار خود را به امتیاز دوم تبدیل کرد. پرواز کورک لهستان را 5 امتیازی کرد. آبشار شهرام محمودی توسط بازیکنان حریف جمع نشد و ایران سومین امتیاز خود را به دست آورد.

لهستان در شرایطی ششمین پوئن خود را به دست آورد که ایران شروع خوبی را نداشت. کورک امتیاز هفتم را برای تیم ملی کشورش به دست آورد. این بازیکن بلندقامت لهستانی هشتمین امتیاز را به دست آورد.

وقت استراحت فنی اول این ست 8 بر 3 به نفع لهستان رقم خورد.

یک پاس کوتاه برای غلامی امتیاز 4 را به همراه داشت. فاصله امتیازی 2 تیم در هیچ یک از دقایق این بازی به وجود نیامده بود. عادل روی خط سرویس ایستاد و با ضربه پرشی موجی خود امتیاز 5 را به طر مستقیم به دست آورد. دیگر سرویس وی توسط کورک دریافت شد و لهستان را 9 امتیازی کرد. شهرام محمودی در زمان زدن آبشار توسط کوبیاک دفاع شد و میزبان دهمین پوئن خود را به دست آورد. عبادی‌پور بهه جای قائمی وارد زمین شد.

داور اول بازی خطای بازیکنان ایران را گرفت و اختلاف امتیازات روی عدد 6 ایستاد. شهرام محمودی به خوبی از سوی بازیکنان لهستان مهار شد. کواچ به گرفتن وقت استراحت فنی اقدام کرد. درژیکا سرویس خود را به تور زد و ایران 7 امتیازی شد و معروف زننده سرویس برای ایران شد و محمدی هنگام زدن آبشار متوقف شد.

آبشار کوبیاک به تور برخورد کرد و هشتمین امتیاز برای ایران رقم خورد. سرویس معنوی‌نژاد دریافت خوب حریف را به همراه داشت و 14 امتیازی شدند و حریف در آستانه کسب دومین وقت استراحت فنی قرار گرفت. سرویس کورک به خارج از زمین رفت و امتیازات ایران دو رقمی شد. سرویس محمودی با دریافت میکا همراه شد و حریف فریبنده بازیکن لهستان امتیاز 16 را برای آن‌ها به همراه دشات.

وقت استراحت فنی دوم این ست 16 بر 10 به نفع لهستان ثبت شد.

آبشار معنوی‌نژاد به خارج از زمین رفت و سرویس ماتیوس میکا به تور اصابت رد و ایران 11 امتیازی شد. معنوی‌نژاد از سرویس خود امتیاز 12 را به طور مستقیم به دست آورد. وی امتیاز 13 را هم با همین روش برای ایران کسب کرد و آنتیگا را مجبور به گرفتن وقت استراحت کرد. این بار سرویس محمد جواد دریافت شد ولی آبشار حریف به دفاع حریف برخورد کرد که مورد اعتراض بازیکنان حریف قرار گرفت و آن‌ها در خواست ویدیوچک کردند که نظر نهایی به نفع ایران صادر شد و باز هم محمد جواد روی خط سرویس ایستاد که ضربه‌اش با تور برخورد کرد. سرویس نواکوفسکی به خارج از زمین رفت و ایران 15 امتیازی شد.

آبشار کورک امتیاز 19 را برای لهستان به دست آورد. عبادی‌پور امتیاز 16 را کسب کرد. سرویس مهدوی با دستان کوبیاک برخورد کرد و باز هم کورک موفق به امتیازآوری شد. میلاد عبادی‌پور پس از کسب هفدهمین امتیاز روی خط سرویس قرار گرفت و سرویس پرشی وی امتیاز 18 را مستقیما برای ایران رقم زد. سرویس وی در این دقایق با دفاع خوب حریف همراه شد و لهستانی‌ها اختلاف امتیاز خود را بالا بردند. در رفت و برگشت طولانی تیم ایران به امتیاز 19 رساند. سرویس پرشی موجی صنوبر به تور برخورد کرد و حریف یک امتیاز دیگر به دست آورد و این بار کورک با سرویس ارام خود بازیکنان را به دریافت مجبور کرد و ایران 20 امتیازی شد.

ماتیوس میکا امتیاز 23 را برای کشورش کسب کرد که کادر فنی لهستان درخواست ویدیوچک کرد که رای نهایی به نفع تیم ایران صادر شد. در لحظات پایانی ست چهارم آنتیگا باز هم خواستار تجدید نظر شد که نتیجه‌ای را برای آن‌ها به همراه نداشت.

ضربه کورک به آنتن برخورد کرد و امتیاز برابر 22 برای 2 تیم رقم خورد سرمربی فرانسوی لهستان وقت استراحت فنی گرفت. سرویس محمودی دریافت خوب حریف و دفاع ناقص ایران را همراه داشت و لهستان 23 امتیازی شد. ماتیوس میکا سرویس پرشی موجی خود را زد و ضربه محمودی به خوبی کنترل نشد و 2 تیم 23 امتیازی شدند سرویس معنوی‌نژاد با دریافت و دفاع خوب حریف همراه شد و لهستان 24 امتیازی شد. سرویس نواکووسکی دریافت خوب ایران را همراه داشت و آبشار کوباک به خارج از زمین رفت و باز هم 2 تیم برابر شدند. سرویس مهدوی با حمله خوب لهستان همراه بود و آن‌ها باز هم یک امتیاز پی افتادند. سرویس لهستان با ضربه خوب عبادی‌پور همراه شد و ایران هم 25 امتیازی شد. فائزی جایگزین صنوبر شد سرویس مهدوی با دریافت بنیک همراه بود و بعد از آن‌که تیمش را 26 امتیازی کرد مصدوم شد وروی زمین افتاد.

سرویس کوبیاک دریافت خوب طریف را هراه داشت و ضربه معنوی‌نژاد به تور برخورد کرد و کواچ تقاضای ویدیوچک کرد که رای نهایی به سود تیم لهستان رقم خورد و لهستان 27 بر 25 ایران را برد.

** حواشی دیدار؛
* رامین مهمانپرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان و اعضای سفارت ایران با خانواده های خود از جمله ایرانیان حاضر در سالن این مسابقه هستند.

* حمزه زرینی تنها بازیکن حاضر تیم ملی والیبال در لهستان است که از جایگاه تماشاگران این مسابقه را نگاه می کند.

* ایرانیان زیادی از نقاط مختلف اروپا از جمله نروژ، آلمان، اسپانیا و مناطق مختلف لهستان برای تشویق و همراهی تیم ایران در این مسابقه حساس به سالن اسپورتوا آمدند. تعدادی از آنان حتی در هتل تیم ایران اقامت دارند.
* قبل از شروع این دیدار تعدادی پرچم جمهوری اسلامی ایران و تی شرت از سوی سفارت ایران در لهستان بین هواداران ایرانی حاضر در سالن توزیع شد.
* تیم ملی والیبال ایران یک ساعت و بیست دقیقه قبل از شروع مسابقه به سالن آمد.
* در زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به سالن تنها پنج درصد ظرفیت هفت هزار و ۱۰۰ نفری سالن پر شده بود.
* تیم ملی والیبال لهستان ساعت ۱۰ به وقت تهران وارد سالن مسابقه شدند و شروع به گرم کردن خود کردند، پس از چند دقیقه نیز بازیکنان ایران با تشویق ایرانیان حاضر وارد سالن شدند.
بازی تیم‌های ایران و لهستان در شرایطی برگزار شد که تیم ایران نتیجه 2 بازی نخست خود در لیگ جهانی امسال را به تیم ملی آمریکا واگذار کرده بود و لهستانی‌ها هم از 2 دیداری که مقابل روسیه برگزار کرده بودند موفق به کسب 5 امتیاز شده و هم اکنون در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه B ایستاده‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/75

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads